Livet som mamma

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Sannixen - 19 april 2010 23:30




Blöjtårtan som syrran hade gjort :) Sjukt fin så man vill ju knappt använda dom..

 

 


Lillens presenter:

Timmy the cheap - Av Morbror Jonas med familj

Presentask med kläder i, body, skor och en liten bil av -Av Farmor, Farfar och fabror Jakob

Munktröja med coola mörkblå byxor som man viker upp till shorts - Av Mormor

Grön söt body med coola randiga byxor - Av Fabror Mattias

Blöjtårtan - Av Moster Linda med familj

 


Av Sannixen - 19 april 2010 22:45

 

Tänk att vakna upp och se detta varje morgon ♥

 


Mitt lilla charmtroll

Av Sannixen - 19 april 2010 12:45

Just nu vill jag bara njuta och pussas med min lilla prins ♥ Finns ingen härligare känsla än att ha honom hos mig. Han är så himla underbar. Jag är så lycklig att det räcker att jag tittar på honom så blir jag helt tårögd ♥ Äntligen, äntligen är du här hos oss. Efter nästan en hel vecka med värkar, men det är verkligen värt all smärta i världen för att sedan få ha dig i min famn ♥ Vi åkte hem redan igår vilket kändes riktigt skönt. Var på hälsoundersökning runt 08:30 med lillen. Där dom kollade ögonen, reflexer, nyckelbenen, höfterna, pungen, skallen o.s.v och allt såg jätte bra ut. Johan hade ju sovit hemma på natten så han fixade med bilbarnstolen till familjebilen och sådär innan han kom. Sedan satt han och mös med honom en stund och då kom sköterskan in och kollade öronen och det såg också väldigt bra ut :) Och tillsist skulle dom väga honom innan vi åkte och då hade han gått ner till 3800g. Dom går ju ner en del nu de första dagarna innan maten och sådär kommit igång ordentligt. Sen efter det packa vi ner det sista och begav oss hemåt. Köpte Burger King på vägen också, gotti gott. Sen vill ju alla komma och se vårt lilla underverk också och vi har båda rätt stora familjer så nu får man dela upp det så alla får en liten stund var. Igår kom min svägerska Sandra, Felicia, Vilma hit så fick lillen ett jätte sött Timmy the cheap nalle som kunde säga bäh och även snarka. Cool va den :) Även stolta moster Linda kom innan jobbet för att mysa med lillen ♥ Och sedan i förmiddags kom morbror Jonas och tittade på lillen :) Han kommer bli helt bortskämd av allt mys hit och dit.



Redo för hemfärden
Vikt vid hemfärd: 3800g

Första besökarna hemma :)




Stolt moster ♥



Och imorse kom morbror Jonas och mös en stund med lillprinsen



Av Sannixen - 19 april 2010 11:45


Som många av er vet och resten väl har anat nu så har vår lilla prins anlänt till oss ♥


Föddes: 17/4-2010
Klockan: 09:44
Vikt vid födelse: 4025g
Längd: 53cm



Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards