Livet som mamma

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Sannixen - 22 februari 2011 16:02


 

Hemma hos Mimmi lördags :P

hahahahaha det var så jäkla roligt..
 




Finaste prinsen hemma   
 

Av Sannixen - 22 februari 2011 15:47

 

Dom är för goa :) Kommer bli ännu roligare när Timmie verkligen kan gå.. Då kommer nog Nicki tröttna på honom oftare ;) hahaha..


   Här leker dom i en av bilarna på Maxi



Inne på Netto :)

  

  


Hemma hos syrran

  




Av Sannixen - 22 februari 2011 14:59



Har fått ett nytt bud nu :) så håller tummarna för fler ...

Av Sannixen - 22 februari 2011 12:40


Imorgon är det 6 st som ska komma på visning på radhuset :) Hoppas på fler bud nu då.. Annars så tar vi nog det budet som finns. Vill ju bli av med det så snabbt som möjligt :)

Av Sannixen - 22 februari 2011 11:53

En man sitter hemma och kollar sport på tv när hans fru frågar:
- Kan du fixa lampan i hallen??
Han tittar snett på henne och säger:
- Ser jag ut som en elektriker?
- Men kan du fixa kylskåpsdörren då??
- Laga kylen?? Ser jag ut som en kylmontör??
- Du kan väl åtminstone fixa trappsteget vid ytterdörren.
Han säger:
- Jag är f-n ingen snickare och fixar inga trappsteg!! Jag har fått nog. Jag går till puben...
Han går till puben och dricker några timmar och börjar få skuldkänslor och bestämmer sig för att gå hem och laga de trasiga sakerna.
När han kommer hem märker han att trappsteget är lagat, lampan i hallen fungerar och att kylskåpsdörren är hel.
- Älskling, hur har det här gått till??
- Tja, efter du hade gått satte jag mig på trappan och grät lite. Just då passerade en ung man och frågade vad som var fel. Jag sa som det var.
Han erbjöd sig att fixa alla sakerna om jag antingen hade sex med honom eller bakade en kaka.
- Jaha sa mannen:
- Vad blev det för sorts kaka då??
- Men Hallååååå... Ser jag ut som en konditor eller?

Av Sannixen - 22 februari 2011 10:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sannixen - 22 februari 2011 10:35


Idag är en sån dag man verkligen vill ha någon här.. Jobbigt !!!

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards