Livet som mamma

Alla inlägg under mars 2011

Av Sannixen - 20 mars 2011 09:33



Stack bort till Maxi och köpte badskum så Timmie kunde bada med bubblor :) Och han älskade det :) Han hade riktigt roligt i badkaret   han skvätte ner hela badrummet :P sååå himla söt ..


  


  

Av Sannixen - 19 mars 2011 17:37



Lördag idag ja.. Mest myst med lillen idag    Sen vid halv två stack vi bort till Babyringen för dom skulle ha en del rea men ja som vanligt hittar man inget på rean :P Jag ville köpa en ny smidigare vagn till när man ska lite iväg till köpcenter o.s.v Men fastnade inte för någon av de på rean.  Var hemma strax innan klockan tre igen och då kom mimmi gumman    Saknat dig frugan.. Så har vi umgåtts o fikat lite.. Super myyyys.. Sen stack hon för en stund sedan..

Av Sannixen - 18 mars 2011 23:29
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sannixen - 17 mars 2011 10:18





Häromdagen när han promenera omkring hemma. Har ju glömt att skriva att han går hela tiden :) har han gjort nån vecka nu.. Sååå duktig   
 



 

När vi var ute på lekplatsen häromdagen :)



 

Av Sannixen - 17 mars 2011 09:42


 

Jobbade sen hem och mös med lillen massa innan han skulle nanna Världens underbaraste son... Sen kom the gang och lagade food :) Riktigt gotti gott.. Och efter maten blev det massa snackande och sedan en "skräck" men den är inte jätte bra men killarna är lite mesiga så ja dom var ju rädda ;) hahaha..

Av Sannixen - 16 mars 2011 09:39


 

Så kom min underbara Emma med kladdkaka :) så käkade vi det och umgicks..Massa girlstalk. Sen kom killarna runt halv tio tiden så kollade vi på film :P Skräck som vanligt ;) Och en av mina favoriter, haha.. <3

Av Sannixen - 15 mars 2011 18:25


Fick klippning med massage, inpackning och styling av syrran i födelsedagspresent och sen köpte hon produkter till mig. Finns det någon bättre än henne? Neeee världens bästa   Syrran, Zara o Emilia klippte sig samtidigt. Mitt var dock mest drastiskt :P haha.. Vet inte riktigt vad jag tycker om luggen men jag vänjer väl mig :)


  

Av Sannixen - 15 mars 2011 13:31


Riktigt skönt väder, så jag gick ut till lekplatsen så lillen fick gunga lite :) Det gillade han. Men han blev nog lite trött för han somnade direkt när vi kom hem igen. Skönt att lekplatsen ligger precis utanför :)


   


Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards