Livet som mamma

Alla inlägg under april 2011

Av Sannixen - 16 april 2011 22:23



Sämst på att uppdatera just nu. Ber om ursäkt, ska försöka skärpa mig ;)

Men nu ska jag nanna efter en dag med massa ärende och sedan ett super trevligt kalas för min lille påg   

Av Sannixen - 12 april 2011 21:35



I lördags hade jag min fest efter Tyskland resan. Snacka om att vi var trötta sen på natten. Men Woohoo vilken fest, riktigt trevligt. Love you all <3 Och tack för alla de fina presenterna.

 

 

 

 

  

 

 

Orkar inte lägga upp fler  bilder men ja det var super kul iaf..

Tack alla <3

Av Sannixen - 11 april 2011 22:25



Hemma o umgås med mina underbaringar <3 Skönt efter en lång dag på jubb. Dock gick det sjukt snabbt där så det var nice. Imorgon blir en mysdag med pågarna :)

Av Sannixen - 10 april 2011 19:08



Övernattning hos Jonas & Emma där dom bjöd oss på underbar middag på kvällen sen tittade vi på film. Men jag & Micke somnade :P haha..Sjukt  mysig kväll.. Tack

 

 

 

 

Steg upp kl 5, gjorde oss klara och ner till bussen som skulle avgå kl 6. Åkte genom danmark sedan båt över till Tyskland. Riktigt mysig bussresa <3 Sen stannade vi på ett ställe där vi handlade dricka i två affärer och stannade där  2 timmar. När alla samlats i bussen igen så stack vi till en hamnstad där vi skulle äta. Vi fyra gick och åt på en resturang som var en gammal saltgrotta. Jätte mysigt ställe och super god mat..

 

 

 

 

Efter maten promenerade vi omkring lite i staden. Riktigt riktigt mysigt.. Dock inte särskilt billigt att handla där..

 

 

 

 

 

 

Tack för en otroligt underbar liten resa

Love you ..hihi..

 

 

 

Av Sannixen - 8 april 2011 17:35



Kommer inte uppdatera förrän tidigast söndag nu.. Imorrn bär det av till Tyskland kl 6 ;) Sen fest på kvällen när vi kommit hem igen <3 Så bilder o sådant skoj kommer antagligen på söndag :)

Av Sannixen - 6 april 2011 16:51



Måndags kvällen kom Emma, Jonas o Andy. Emma lagade riktigt goooood pasta med någon såssak <3 Gotti gott.. Snackade o umgicks massa..


Gårdagen.. Blev säng tidigt så skedde inte allt för mycket faktiskt. Lite ärende under dagen. Fixade ljudet inför lördag med ;)


Dagen :P Seg o trött så blir nog tidigt i säng ikväll med..

Av Sannixen - 4 april 2011 08:27



Idag blir en mysig slappe dag <3 Ska lite små ärende nu på morgonen och sen blir de lek och mys i trädgården. Kommer bli en helt underbar dag. Ser ut att bli riktigt fint väder också idag :)

Av Sannixen - 3 april 2011 08:48



Snuttisen vaknade en timme tidigare så vi har myst massa och lekt. Men nu nannar han igen och jag tar det lugnt. Härligt med söndag. Imorgon ska de göras en del ärende så man blir klar med allt :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards