Livet som mamma

Alla inlägg under juli 2011

Av Sannixen - 11 juli 2011 20:50


Först gick vi dock en runda på Jägersro :) Köpte ett linne till mig och lite kläder till liten och en riktigt cool keps ;) Sen hem så promenerade vi hem till syrran eftersom vi hade glömt skötväskan där.. Stannade en stund sen vandra vi hemåt igen. Timmie har varit på världens underbaraste humör idag <3 Han är dock alltid underbar och glad men idag har han skrattat precis hela tiden :) Sitt ljuvliga lilla skratt som får en att smällta   

Av Sannixen - 11 juli 2011 16:08


Är jätte trött just nu. Lillen sover lite fast han egentligen inte "får" men han var super trött så de räckte jag la honom i sin säng så däcka han   Men snart får han vakna igen minsan så han somnar sen för natten. Skulle egenligen köra till center syd men får nog se efter maten eller så blir de kanske bara en liten promenad :) Måste iaf tanka :P

Av Sannixen - 10 juli 2011 20:41




Hehe den var rätt bra faktiskt. En film man iaf borde se en gång :) minst..


Av Sannixen - 9 juli 2011 20:33



Snart klara med lillens rum :) Resten vi ska göra blir gjort vecka 29 då han är hos sin pappa igen en vecka. Så när han kommer hem är rummet heeeelt klart :) Kommer bli så tjusigt.. Inte mycke till som ska göras men lite små detaljer... kommer bilder när dom sakerna är gjorda också :)


 

Av Sannixen - 9 juli 2011 20:30

 

 

Timmie har sovit som en stock <3 Men ingen annan skulle jag tro.. mitt i natten började ett bilalarm tjuta i området vilket höll på rätt länge :/ Sen kl 6 så börjar vårt brandalarm tjuta :O Snacka om att man vaknade alltså, pigg som en lärka. Men Timmie fortsatt nanna :P Haha fööör söööt alltså min lille prins.. Men ja så nu är man sjukt trött med huvudvärk för man sovit så kasst i natt.. Ska snart se film och efter det blir de att nanna..

Av Sannixen - 9 juli 2011 20:28


Vi tittade på den igår :) Haha jätte söt film och dessutom rolig som attans i mellanåt :) We Like (Y)



Av Sannixen - 8 juli 2011 20:49

 

Är min lilla prins hemma .. Har lekt, myst, ätit och gått en rätt lång runda så slockna han i min famn på vägen hem :) Sen nu sover han gott i sin nya säng.. Spännande att se hur det kommer gå i natt eller imorrn om/när han vaknar om han kommer stiga upp :)

Av Sannixen - 7 juli 2011 13:02



Och även imorrn så är glad min lille prins kommer hem då <3 Dock vet jag ingen tid för hans pappa svarar inte som vanligt. Men men vi skulle egentligen dra till Hörby marknad idag men vädret känns inte så lovande så vi fortsätter nog hemma så det mesta är klart innan Timmie kommer hem. Hans rum är snart helt klart <3 :) men vi får fortsätta v 29 då han ska vara hos sin pappa på semester igen.. Kommer iaf bli riktigt bra känns det som. Både i hans rum och i storarummet. Ja köket också såklart ;) men där är inte jätte mycke vi håller på med..

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards