Livet som mamma

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Sannixen - 12 augusti 2011 18:56


Saknar dig redan jätte mycket min lilla prins. Men på måndag kväll ses vi igen   Du är det bästa som någonsin hänt mig..

Älskar dig så otroligt mycket   


 

Av Sannixen - 12 augusti 2011 18:22


Är riktigt sugen på att ha en sådan fest snart igen faktiskt :P Har ju en del saker därifrån men nu har höstkollektionen kommit och sedan kommer även julen :O Längtar längtar. Riktigt snygga saker.. Får fundera lite :)




B.la dessa super fina lyktor är köpte där :)

  

Av Sannixen - 12 augusti 2011 10:39



Har varit rätt deppig på sista tiden av många olika anledningar men idag känner jag att jag faktiskt börjar hitta tillbaka till att vara lycklig igen .. Bloggandet har upphört en del också men just nu i denna stund känner jag att jag är riktigt sugen på att skärpa mig igen och börja skriva massa :) Så förhoppningsvis kommer det en del uppdateringar från och med nu :)

Av Sannixen - 12 augusti 2011 10:27


Igår fick jag först höra om en 2 årig liten pojke där styvpappan hade tryckt ner hans hans i kokhett vatten och hållt kvar :O Och mamman hade inte gjort ett skit. Dom åkte inte ens till sjukhuset med den här lille pojken förrän dagen efter DAGEN EFTER !!!!!! Och hur fan kan hon bara se på... Tänk skräcken i pojkens ögon, tänk vad högt han måste skrikit, tänk vad ont han har haft :( Jag blir ledsen av att tänka på det. Hur sjuka i huvudet en hel del människor är. Hur kan man skada ett oskyldigt litet barn ?! Dom är ju det bästa som finns i vår värld <3 Våra små fina prinsar/prinsessor <3


Sen fick jag höra om en flicka som fått händerna söndersprängda i sandlådan på förskolan :O Det betyder att en jävla idiot har lagt någon sorts sprängmedel  sandlådan ?!??!?!?! där små barn leker.. Hon har redan fått genomgå flera operationer på händerna efter detta. Tänk hon kommer säkert aldrig någonsin igen vilja sitta i en sandlåda eller ens kanske gå till förskolan igen ?!?!


Och inte nog med detta så idag när jag loggar in så ser jag på msn första sida att en mamma har BITIT sin lille son för lära honom en läxa ?!?!?!?!?! Hur fan tänker idioten. Jag blir så jäkla förbannad alltså.. Hennes mamma (alltså pojkens mormor) har tydligen fått vårdnaden efter något mamman gjort förut. Hur kan hon ens få lov att träffa dom ?!?! Deras säkerhet ska för fan gå före ?!?!?!



Nej fy för.. DÖD åt alla barnmisshandlare !!!!!

Av Sannixen - 12 augusti 2011 10:25


Rätt bra film till en början sen blir den lite långdragen och slutet är lite sådär .. men visst har man inget annat för sig så kan man kolla på den :)


Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards