Livet som mamma

Alla inlägg under augusti 2011

Av Sannixen - 23 augusti 2011 10:32



Var på kalas i söndags :) Riktigt trevligt och goda kaugor .. Sen blev de bara hem och mysa.


Igår jobbade jag men slutade vid 15 så det var nice. Hade dock en jäkla migrän så blev åka hem, satt vid datan en stund sen slängde jag mig i sängen och somnade direkt :P Vaknade någon timme senare och körde och köpte BK. Hem igen och åt :) Sen kom min lille pluttis hem efter att ha varit med sin pappa hela dagen :)

 

Idag är det jobb igen dock inte förrän sent :/ så man orkar inte riktigt göra något. Snart ska plutten nanna lite så ska jag passa på att duscha och göra klart en matlåda till jubbet.

 

Av Sannixen - 23 augusti 2011 10:19

  

Av Sannixen - 21 augusti 2011 17:26


Helt okej film men inte så kul som man trodde den skulle vara..


Av Sannixen - 20 augusti 2011 07:17


Jätte länge sedan sist tyvärr men tur vi kunde pricka in det nu :) Jätte trevligt. Jag och Timmie åkte bort till dom så promenerade vi till en lekplats :) Efter en stund började det droppa lite så vi gick hem till dom och lekte i Elviras fina rum :)



  

  

   


  

Tack för en jätte trevlig eftermiddag :)



Av Sannixen - 19 augusti 2011 18:01


Dålig början, bättre sen dock. Mycket bättre än man förvänta sig. Stort plus att alla de "gamla" är med :)


Av Sannixen - 18 augusti 2011 19:48


Imorse var första gången som Timmie gick ner från sängen när han vaknat och kom in i sovrummet :) Sjuuuukt sööööööt    Dock lite sådär nu på kvällen när han ska sova för natten, då går han ju upp hela tiden för han tänker inte nanna fast att han är jätte trött ;P Han har ju kommit på något roligare nu ;)

Av Sannixen - 18 augusti 2011 19:30



Tänk att lillen är 16 månader :O Tiden har gått så himla fort så det knappt är sant. Men så roligt varenda period är :) Att se hur han utvecklas och allt   Så fick han såklart två små presenter :) han valde tröjan själv, Musse såklart ;)


 


Av Sannixen - 18 augusti 2011 17:00



Träffade upp Anna i stan och imgicks en stund :) Hon köpte en väska och så vandra vi runt i några affärer. Hann inte vara så jätte många timmar för hon skulle iväg på utbildning :) men kul att iaf ses lite.. Sen hängde Micke med in och kollade på overallen jag ville köpa till Timmie. Så jag köpte faktiskt den.. Är dock orolig för storleken men ska prova hemma i lugn och ro och se :) Borde inte behövas ännu större tycker man ju men ja som sagt får testa och se :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards