Livet som mamma

Alla inlägg under oktober 2011

Av Sannixen - 24 oktober 2011 22:33
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sannixen - 24 oktober 2011 20:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sannixen - 24 oktober 2011 19:28



Åkte in till stan och umgicks med Anna idag :) Riktigt trevligt och tiden bara flög iväg. Får ju inte gå så här långt mellan ggrna gumman. Käkade BK *thx* :) och gick lite i affärer, fanns dock inte mycket roligt där.. Sen åkte jag hemåt för min pluttis skulle komma hem :)

Av Sannixen - 24 oktober 2011 18:41



Jag förstår inte riktigt vad som hände idag :/ men ja nu är vi ovänner och lär aldrig mer prata.. Synd som attans och jag fattar inte riktigt vad som ballade ur sådär mycket.. Från båda håll.. Men men nu är det som det är..

Av Sannixen - 24 oktober 2011 10:56


Den nya klassen på matten. De flesta här verkar iaf vara på samma nivå som mig :P Deras prov var en katastrof sa läraren iaf :P men men.. Läraren bryter en del så jag hänger inte med vad hon säger :/ Plus att hon pratar skit snabbt så ja detta känns inte bättre. Men hon var iaf snäll när de gällde min sits att jag försöker jobba och ha lillen samtidigt och att de finns ingen chans att jag kan gå på mattehjälpen.. Hon sa även att nu ska jag bara koncetrera mig på kap 4 sen 5 och sen 6 innan jag gör proven för 1,2  och 3 så det är skönt :)Hon sa även att om jag klarar hennes prov kommer jag klara det nationella så ja jag håller tummarna för det :P

Av Sannixen - 23 oktober 2011 18:24



Ja jag har varit nära att hoppa av flera ggr då jag ofta missar lektioner och även inte har tid att plugga. Eller rättare sagt orkar inte plugga matte vid 20-21 tiden.. Men ja jag ville byta till Svedala men då måste Malmö kommun typ ge dom pengar och sånt så lär aldrig ske. Så provade att byta grupp nu så imorrn är första lektionen för min del med dom. Kapitel 4 here I come.. Det jobbiga är att nu är det 3 prov jag måste göra sen för komma ifatt :/ Och kán inte få matte hjälp då det är på eftermiddagar. Men rektorn skulle lägga de som förslag till nästa termin att även ha det på morgonen för såna som jobbar o.s.v Så ja klarar jag inte matten denna terminen utan väljer att hoppa av kanske man ska prova igen nästa termin om dom hunnit fixa mattehjälp till morgonen. Hade jag bara haft mer tid att läsa hade det säkert gått bra men ja man är ju alltid helt slut efter jobb :/ Men men jag ger detta en chans också och hoppas att läraren här är bättre :)

Av Sannixen - 23 oktober 2011 17:08



Har haft en helt underbar dag <3 Massa mys..

 

 

 

 

 

 

Av Sannixen - 23 oktober 2011 10:30


Vi kollade på den igår. Den var faktiskt riktigt bra :)

Skiiiit söta pingviner <3



Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards