Livet som mamma

Alla inlägg under oktober 2011

Av Sannixen - 20 oktober 2011 09:36

Allt blev förhastat från bådas sidor :/ och omOmständigheterna såg annorlunda ut hade vi inte tvekat att glömma allt som sagt och gjorde de senaste dagarna :( Men nu är förråd bokat och betalt, plats gjord för inflytt o.s.v Man kan ju hoppas att detta är vad som behövdes och att vi kanske någon gång ångrar oss :) Vi behövde lite tid ifrån varandra men ingen kunde hjälpa oss med detta och då kom det dit där vi är idag :/

Av Sannixen - 19 oktober 2011 19:14

Av Sannixen - 19 oktober 2011 17:02
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sannixen - 19 oktober 2011 09:43



Lillen har ännu en gång fått hosta och näsan rinner hela tiden :( Jag bad hans pappa att inte låta honom bada i måndags. Men jo det skulle han ju tvunget göra.. Och nu har han hosta igen ?!?!!?! Kul kul.. När han precis varit sjuk i mer än 1 vecka.. Och direkt ska han ändå bada? Mn blir så jäkla trött .... Synd om lillen <3

Av Sannixen - 19 oktober 2011 09:41


Körde hem till underbara Mimmi efter jag hämtat upp lillen efter jobbet. Så körde vi och köpte mat sen hem till henne och åt.Blev tacos :) Gotti gott.. Timmie lekte med katterna och vi snacka massa. Var ju ett tag sedan sist

Av Sannixen - 19 oktober 2011 09:39



Igår påväg hem från mimmi så körde jag på en 70 väg och höll hastigheten. Då kommer en lite större bil och kör ifatt och kör sjuuuuukt nära min bil.  För det var ju fan dessutom mörkt ute.. Och så saktar han in framför mig och kör i ca 40-50 resten av vägen? Så tillslut hänger jag mig på min tuta.. Haha första gången ever jag använder den.. Sen svänger han in där vi ska in ?? och saktar in ännu mer.. men sen skulle vi svänga vänster och då ser man bara han stirra efter oss.. Men vad fan sånt jävla säääääär !!!

Av Sannixen - 18 oktober 2011 21:49



Min älskade pojke <3 Jag hoppas det blir bra igen.. vet att du har fäst dig.. Men det går över <3 Tillslut.... Jag lovar dig det <3 Jag finns alltid här... Försvinner aldrig från din sida...

Av Sannixen - 17 oktober 2011 18:12


Imorgon är det dax för foto på dagis. Men jag vet inte riktigt hur jag ska göra? Han ska dit redan 8 ska han redan vara ombytt då liksom ?! Dom ska säkert ut och leka o.s.v ju så känns som de kommer vara för kallt med skjorta då ju :/ Sen det enskilda fotot tar man på eftermiddagen :/ Det är också störigt.. Och då måste man dit för ta med sitt barn in till fotografen ?! Helt förvirrande :/ menar hans hår kommer ju vara katastrof till själva gruppfotot på morgonen :S

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards