Livet som mamma

Alla inlägg under november 2011

Av Sannixen - 25 november 2011 21:33



Har jobbat, ätit lite, plockat upp två av ljustakarna sen orka jag inte mer :( Börjar banne mig få migrän igen så tog precis en tablett och håller tummarna. Skulle behöva tömma diskmaskinen, vika tvätten och bada hade varit skönt. Dock vill jag fixa håret så jag slipper det efter jobbet imorrn om det nu blir så att jag mår bättre så jag kan hänga med pojkvännen och hans vänner ut :) *håller tummarna*

Av Sannixen - 25 november 2011 10:11


Mår riktigt dåligt även idag :/ Riktigt jobbig huvudvärk, hosta och mår allmänt skit ... Men det är min jobbhelg så vill kunna stå ut. Jobbar kväll idag så får se hur det går.. Ikväll blir det nog ett bad sen nanna i normal tid.

Av Sannixen - 25 november 2011 10:10


Önska dig något  

Av Sannixen - 25 november 2011 10:04

Köpte en påse med massa fina stjärnor som man sätter på julklapparna :P men Timmie tyckte det var roligare att leka med dom ;) Min sötis <3



 

Av Sannixen - 24 november 2011 21:35


Låg i soffan och kollade på det idag nu när jag försöker bli av med migränen. Sista avsnittet var det och jag har inte tittat på det innan så. Brukar hålla mig borta från program ang förlossningar och även program där man vet att man kommer gråta :P  Tycker verkligen synd om de paren som inte kan få sina små underverk :/Människor brukar bara ta det för givet att det är klart man kan få barn o.s.v Men det är inte så.. Jag ogillar starkt tjejer som går och gör abort efter abort när det finns människor som önskar sig ett barn över allt annat här i världen. Nu menar jag inte att man inte ska göra abort om tillfället är fel eller om man är ung eller något annat liksom. Men de som gör abort flera ggr p.g.a slarv med preventivmedel eller fel kön på bebisen eller annat trams.. Men men tårarna kom ju några ggr när man såg hur lyckliga dom som väl fick sina små mirakel var. Det är så vackert att se, den kärleken mellan föräldrar och barnen. Men fy vad jobbigt det kändes när man fick se när den ena tjejen födde, visst hon sa inte ett pip eller så.. Men man kände ändå fy för vilken smärta det där... När jag själv skulle föda var jag inte särskilt nervös utan ville mest det skulle vara över så min lilla guldklimp kom ut till mig <3 Men nu när jag tänker på att någon gång ska jag göra om det, då blir jag sjukt nervös.. Jag vill ju ha fler barn väldigt gärna så misstolka mig inte, det är bara själva förlossningen som faktiskt skrämmer mig ordentligt när jag ens tänker på de... Men men de är inget att oroa sig för :P Har man bara stöder man behöver så klarar man allt :)




Av Sannixen - 24 november 2011 21:15



Usch och fy.. Jag som tänkte sätta upp mina ljusstakar och julstjärnor i fönstrena nu ikväll. Men det blir inget med det tyvärr. Fick sån himla jobbig migrän .. Nu har jag ändå tagit en migrän tablett, två vanliga huvudvärkstabletter och använt mina brillor.. Inget tycks hjälpa.. Och så har jag ju hosta också så de känns som jag ska kräka :( Mår verkligen piss ikväll :( Men funderar på om jag ska lägga mig i badet och se om det blir bättre.. Känner mig dock för lat för att hälla upp vattnet :/ Aja det är bara att stå ut.. Ska ju jobba 6 dagar i sträck nu.. Bara att bita ihop och hoppas att det inte blir värre iaf... Varför blir jag sjuk inför min jobbhelg? Detta är andra gången nu..

Tror dock jag fick ont i halsen o hostan p.g.a att jag har frysit på jobb :( men men....



Av Sannixen - 24 november 2011 08:50


Tröttare än tröttast då jag knappt kunnat sova i natt p.g.a halsen :( Bara hostat och kliat.. Tror jag somnade runt kl 2 i natt.. Och sen upp med lillen för någon timme sedan.. Pojkvännen sussade gott iaf <3

Idag är jag ledig iaf så ska lite ärenden och sen ska jag även träffa Ida så det ska bli riktigt skoj då det var ett tag sedan vi sågs.. Catch up lite :)

Av Sannixen - 23 november 2011 22:43
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards