Livet som mamma

Alla inlägg under december 2011

Av Sannixen - 13 december 2011 22:02

  


Wiiieee ska bli Moster till ännu en liten tööööös   

Av Sannixen - 13 december 2011 21:53



Fått ännu en bukett av älsklingen <3 Han skämmer verkligen bort mig :$


  


Tack älskling dom var super fina <3

Av Sannixen - 12 december 2011 13:31


Började igår på jobbet, fick så satans ont i magen så jag nästan började gråta. Stod i kassan och fick kämpa för inte visa det och på min rast visste jag knappt vad jag skulle ta mig till så ont det gjorde :S Fattar inte vad som händer med mig?!


Sen i natt samma sak så har inte kunnat sova så fick tyvärr stanna hemma från jobb idag. Känns inte det minsta kul, hatar missa en dag.. :( Ipren hjälper iaf mot smärtan.. Men det kommer lite till och från hela tiden :S


Av Sannixen - 11 december 2011 22:15



Proppade i mig två ipren efter jobbet sen hämtade älsklingen upp mig. Åkte hem till hans syrra och hennes sambo och dotter :) Hade jätte trevligt där, pratade och umgicks med dom fram till ca halv åtta sen åkte vi vidare till Emma och Jonas för vi skulle äta middag där.. Super gott var det ♥ och proppmätt blev jag hihi... Sen kollade vi på Pan Am, I LOVE !!!! Slutade sjukt spännande :)


Tack allesammans för en toppen kväll ♥

Av Sannixen - 11 december 2011 08:00


Hihi nu har vi varit tsm 1 månad :p Så som vi känner för varandra så känns det dock mer som 1 år ♥

Men som älsklingen säger, man måste börja någonstans.. Du är den bästa pojkvännen man kan tänka sig och jag hoppas det alltid kommer vara vi ♥



  

Tänk alla famnar jag lämnat av längtan till dig
För jag trodde att du fanns och väntade mig
Ja alla dagar jag vandrat så sorgsen och trött
För att möta den vackraste människa jag någonsin mött





Av Sannixen - 9 december 2011 22:29



Vad ska ni köpa till era män i julklapp?? Alltså jag har beställt en sak till pojkvännen men fick mejl idag att den inte hinner komma innan jul :( Så måste hitta nåt mer så han kan få något på själva julafton iaf.. Så snälla ge mig några tips nu så är ni gulliga :)

Av Sannixen - 9 december 2011 22:13



Kändes som det här hemma igår innan Emma kom :P Packade in julklappar för fullt så hade papper, tejp, snöre, julklappar och rosetter överallt :) Men ja nu har jag iaf packat in alla som jag har hemma så det är skönt :) Nu är det bara några enstaka som ska inhandlas :)

 

 

 

Av Sannixen - 9 december 2011 20:39



Igår hade jag en riktigt rolig kväll med Emma.. Hahahaha... Snackade massa skit, kollade på 27dresses och sen kolla vi könet på våra barn genom att hålla en guldring i en guldkedja ovanför handleden.. Och Wiiieee enligt den ska jag iaf få en tös.. Dock ska jag få 6 barn? När den snurrat, gungat o.s.v sex ggr så stannade den tvärt.. Rätt läskigt men så himla coolt.. Vi testade även göra över magen och OMG säger jag bara.. Som den snurrade alltså :O Helt sjukt att den kan göra det.. Men det var spännande.. Då får vi väl se i framtiden då ;) hihi...



Någon som har testat det?? Fungerade det??

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards