Livet som mamma

Alla inlägg under december 2011

Av Sannixen - 8 december 2011 18:04



Alla fröknarna har sagt upp sig så några av dom slutar i årsskiftet och några i slutet av januari sen den sista i slutet av februari. Och alla föräldrar står som frågetecken. Vi har absolut ingen aning varför det blivit såhär. Men fröknarna säger en sak och deras chefer några andra. Så ja iaf ska det bli möte mellan alla i denna månaden sen får vi se vad som sker. Ska jag byta dagis blir det nog till ett ob dagis faktiskt. Kommer vara längre att köra men då slipper man be om barnvakt 100ggr.. Men sen vill jag ha dagis nära hemma för de är smidigare plus att börjar jag plugga någon gång i livet vill jag inte byta dagis ännu en gång..Men men som sagt vi får se hur det blir ..

Av Sannixen - 7 december 2011 09:11


Fick nya blommor av pojkvännen <3

De andra buketterna är kastade så han tyckte det skulle fyllas på..

Hihi du är underbar   


 

Av Sannixen - 7 december 2011 08:48




Älsklingen köpte hem den till oss :P

Vi har vunnit 25kr två ggr annars inget kul..
Men bara gått 7 dagar så håller ju tummarna ..


 


Någon av er som köpt den ? Vunnit något?

Av Sannixen - 6 december 2011 21:08


Kan ju ha den på vårt bröllop bejb ;) grrr


Av Sannixen - 6 december 2011 08:39


Idag kommer det inte bli någon uppdatering eftersom det är en jobbdag. Ska lämna Timmie på dagis om ett tag sen åker jag mot jobb. Samma sak imorrn men då åker lillen till Johan och stannar till torsdag.. Så ja denna veckan är det mest jobb som gäller för min del. Även umgås med några vänner och lite sådant trevligt..

Av Sannixen - 5 december 2011 22:11
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sannixen - 5 december 2011 21:12




En söt liten kärleksfilm :) Kollade på den häromdagen.. Så värd att se en gång iaf.. Om man gillar kärleksfilmer :P


Av Sannixen - 5 december 2011 18:17



Åkte hem till Therese och Fredrik efter Timmie blivit hämtad av sin pappa :) Och mös med lille Theo <3 Åhhhh så liten och go.. Gud vad man glömmer snabbt,allt var så smått och han vägde ju ingenting.. Sen hämtade vi upp Alicia på dagis, busunge <3 hihi så sööt.. Skulle visa upp sig för mig nu när jag var där :)

En helt underbar dag.. Tack för jag fick komma och mysa <3



 

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards