Livet som mamma

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Sannixen - 15 januari 2012 22:06



Haft en riktigt härlig kväll :) Jag lagade lax,potatis, ärtor med hollandaisesås till mig och pluttisen <3 Riktigt länge sedan and I LOVE IT !! Han åt inte så mycket dock men det var förståeligt då han käkat 3 äpplen och 3-4 clementiner :P Fruktberoende? :O Men men sen lekte vi och mös en massa innan han skulle nanna.. Älskade lilla prins <3 När han somnat tittade jag på kärleksfilm och käkade räkor, vilket också var super länge sedan :P Så det var också super gott :) Nu ska jag strax krypa ner i sängen och så kommer min älskling hem om några timmar :)

 

Skulle till skolan imorrn men har ju ingen aning om tid, lärare, klassrum :S Sjukt skumt att jag inte fått några lappar ang det ?! Men men jag har godkänt min plats o.s.v Men jag får antingen åka in och kolla läget eller ringa in och kolla läget. Såå blir nog att jag ringer eftersom det är första dagen brukar det vara rundvandring o.s.v Och den gjorde jag ju förra året :P Och jag behöver den inte då jag bara ska läsa en kurs ju :)

 

Av Sannixen - 15 januari 2012 22:04

  

Av Sannixen - 15 januari 2012 12:14


Timmie är väldigt intresserad av pottan :) Idag gjorde han nummer 2 på den igen. Min stora gosse <3

Av Sannixen - 15 januari 2012 08:02


Enda sedan lillen var hos sin pappa förra helgen har han börjat vakna tidigt igen ? :O Fattar nada.. Idag vaknade han vid 6 har jag för mig, är så trött så jag inte minns det själv. Sen steg vi upp ur sängen lite efter 7 iaf för jag fick honom till att somna om en stund till dock kunde inte jag göra det då pojkvännen snarka en del haha :P Men men.. Jag känner mig inte över trött men skulle kunna nanna en stund iaf.. Får passa på sen när han ska sova middag <3 Ska försöka köpa en cykelsits idag faktiskt, får först kolla in min cykel om den fortfarande fungerar :) Så ska jag ut och cykla med honom en del. För när jag går med barnvagn är han inte så road då vill han bara själv gå :P Så tänkte att cykel kan vara kul :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards