Livet som mamma

Alla inlägg under januari 2012

Av Sannixen - 27 januari 2012 10:53



Måste verkligen åka till apoteket och köpa mer hostmedicin, den andra är snart slut :/ Sen behöver jag själv något för min hals. Börjar få panik på skitet :( Ogillar att bara vara hemma också, men är man sjuk så är man :( Min lille sjukling somnade precis <3 Så när han vaknat får det bli apoteket iaf..

Av Sannixen - 27 januari 2012 08:57


Omg vad jag mår piss idag :( och Timmie likadant. Den som klarat sig bäst är ju pojkvännen han är "bara" lite förskyld. Men Timmies snor är nu lime grönt och massvis, han hostar upp slem och är allmänt hängig. Jag själv har svin ont i halsen och täppt näsa :( Vill bara krypa ner under täcket igen och slippa resa mig :( Inte sovit särskilt bra i natt heller i med halsen så är riktigt trött med :(

Av Sannixen - 26 januari 2012 11:22




Att äta glass när man är sjuk <3


  

Min lilla stackare :( Feber,snorig näsa och jätte mycket hosta..

Av Sannixen - 25 januari 2012 09:28



Igår när Timmie kom hem rann näsan som bara den och han såg jätte trött ut.. Men han lekte på bra och sådär innan han skulle nanna. Sen fick han näsdroppar och fick lägga sig vid kl 19. Dock vaknade han ca 00 och efter det var det kaos :( Då vaknade han var 10-15 minut. Antagligen för han var så täppt i näsan. Sen började han hosta igen :( Hoppas inte det blir krup igen :/ Vid kl 03 så blev han helt piggelin och ville inte sova igen. Så då fick vi ner så fick han lite nyponsoppa <3 Tog låååång tid innan han ville nanna igen... Men ja efter någon timmes tid kunde jag lägga honom igen så somnade han.. Så ja man har väl sovit max 3 timmar i natt.. Och idag hostar han massa och näsan rinner heeeela tiden :( ..Så fick ju stanna hemma från jobbet tyvärr :/ Men allt för min ängel såklart <3

Av Sannixen - 25 januari 2012 09:20


Eftersom Timmie var hos sin pappa passade jag på att umgås med Anna i stan igår :) Käkade BK och satt där och snackade rätt länge :) Evighet sedan vi sågs ju.. Sen gick vi en runda så hittade jag två coola tröjor till lillen på rean <3 Tog sedan bussen hem för Anna skulle in till stan senare så hon hängde med hem en liten sväng :P Och så kom Timmie hem bara någon minut efter vi kommit innanför dörren :)



  

Av Sannixen - 24 januari 2012 15:30


Gå in och tävla om en tavla till någon du tycker om :)



  



Tryck på bilden för komma till tävlingen eller ---> Här



Av Sannixen - 22 januari 2012 19:01

Såg in time häromdagen och den var faktiskt över förväntan :) Värd att se .. SÅ SE DEN ;)

Någon mer som sett den? Vad tyckte ni?



Av Sannixen - 22 januari 2012 18:58


Därför jag inte har bloggat i helgen och blir bara ett kort inlägg nu. Igår jobbade jag då som sagt sen kom jag hem så mös jag med älsklingen till en film :) The timetravelers wife :) Jag har sett den innan men var sugen på att se den igen så det blev den. Riktigt bra är den iaf.. Sen upp och hoppa idag också... Hem så blev det att vi gjorde hamburgare sen har vi kivats lite ;) hihi.. Och snart ska vi mysa till en film.. Aliens vs cowboys. Såg den på bio förra året men älsklingen hade inte sett den så får offra mig <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards