Livet som mamma

Alla inlägg under januari 2012

Av Sannixen - 6 januari 2012 10:44



Var ledig igår, det regnade dock så var en tråkig dag. Dock passade jag på att städa här hemma :) Dammsugade hela huset både uppe och nere, tvättade golvet i köket, packade ner alla julsaker och ut med dom i förrådet, tömde diskmaskinen, bytade alla gardinerna. Sen rensade jag lite också här och var. Kände mig på hugget :)


Sen när älsklingen kom hem stack vi till Mobilia en sväng. Hittade dock inget kul där så handlade bara mat sen hem igen. Lagade mat och umgicks, mysigt




Fin städat :)

  





Av Sannixen - 5 januari 2012 10:54


I måndags var jag och älsklingen på bio :) Jag var sjukt sugen på 3D och det fanns inte så mycke att välja på. Så det blev Tintin. Vi ville ju se den någon gång så det fick bli nu :) 3D är riktigt nice.. Filmen var helt okej, i mellanåt var den rätt spännande men sen iblnad var den seg.. Somnade nästan en gång. Men det var iaf mysigt för jag var ju där med min underbaring <3 Love love love



Av Sannixen - 5 januari 2012 10:38


I måndags när jag o älsklingen var i stan för se bio gick vi en runda i affärerna. Så köpte älsklingen ett par dö söta strumpor <3 Så jäkla gulligt att en kille gör de liksom? Hihi väldigt bebissugen karl jag har ;)



 

Av Sannixen - 2 januari 2012 12:31



Riktigt skönt att vara ledig idag också :) Jag o älsklingen låg och snacka till 3 inatt så skönt att timmie sov till 9 då <3 Sen har vi mest myst och tittat film. Älsklingen är hemma hos en polare nu men han kommer sen så ska vi ha en myskväll. Timmie ska vara med sin pappa.. Så vi ska på resturang och sen blir det bio <3

Av Sannixen - 2 januari 2012 10:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sannixen - 1 januari 2012 20:40
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sannixen - 1 januari 2012 20:31


Idag har varit en riktig mysdag <3 Först sovmorgon, sedan körde älsklingen och köpte frukost medans jag bytade i lillens säng efter insidenten inatt.. Sen åt vi frukost och hade mysigt :) Älsklingen skulle ju jobba så fram tills dess låg vi och mös i soffan alla tre, fast plutten ligger inte still så länge haha.. Mina pågar <3 När han åkt blev det Timmie mys hela dagen <3 massa lek och skoj också såklart.. Sen somnade han i soffan runt kl 19 <3 Så fick bära upp honom när han vakna till lite..

 

Pluttisen i soffan <3

 

Av Sannixen - 1 januari 2012 13:32



En riktigt perfekt nyår tillslut. Dock började allt med att jag råkade dra sönder min nyårsklänning :( Då var jag inte det minsta glad och ville inte ens fira nyår mer. Men fick ta en reservklänning.. Så sen blev det bra :)  Förutom nyår firade vi Patrik och Nicki som fyllde/fyllt år. Vi var väl 35-45 pers och det var fullt ös hela kvällen. Riktigt skoj.. Kalasandet började kl 17 med riktigt gooood mat. Kassler, rostbiff, olika potatissallader, sallad,majs, ris och annat gott.. Under kvällen blev det live musik, flera av de andra drog fram gitarrerna och började sjunga.. I Love.. Sånt är sjukt roligt.. Massa barn också så Timmie hade jätte roligt :) Han var på topp hela kvällen..


Härligt att få fira denna nyår med mina pågar <3



  

 

 



Min egna lilla familj   

 




Tack för en toppen kväll allesammans :)


Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards