Livet som mamma

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Sannixen - 3 februari 2012 19:41



1 h och 20 min tills min älskling slutar <3 Då blir det mys med gurka och dipp framför The Big Bang Theory.. Längtar sååå mycket..

Av Sannixen - 3 februari 2012 17:29



Åkte och hämtade upp fina Mimmi så åkte vi en runda till Svågertorp. Blev in på barnenshus där jag köpte en jacka till Timmie :) En jag kollat på innan faktiskt, nu kostade den 99kr istället för 399kr så det var ju toppen :) efter det åkte vi till Ikea och käkade middag innan vi gick en runda. Köpte påslakan och örngott till lillen, stearinljus, servetter och sprits till mig själv.. hihi nice nice :) Fick pratat en hel del <3 Ett tag sedan nu ju.. Sen släppte jag henne där hemma så for jag hemåt. Har nu satt på tvättmaskinen, tömt diskmaskinen och städat undan alla leksaker i stora rummet. Nu lyssnar jag på massa skön musik och njuter :P Skulle dock vilja slänga mig i soffan nu men risk finns att jag inte reser mig därifrån igen :/ och jag måste plugga matte. Prov på måndag ju så det är viktigt..


 

Av Sannixen - 3 februari 2012 13:37



Haft en jobbig natt då lillen vaknade en del och kallade på mig :/ Men men minns inte ens vad klockan var när vi steg upp :S haha.. Sen har jag mest myst och umgåtts med mina pågar. Pojkvännen stack till sin pappa för en stund sedan och snart blir lillfisen hämtad av sin pappa.. Och då ska jag in till stan och träffa underbara Mimmi <3 Vi ska till IKEA minsann :P Skriver mer ikväll.... See ya

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards