Livet som mamma

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Sannixen - 15 februari 2012 16:55



När min lilla sjukling hade lagt sig vid kl 19 så började jag lite smått med middagen som skulle vara klar när pojkvännen kom hem lite efter kl 20. Men Lillen kunde inte somna så fick springa upp och ner ett flertal ggr så middagen blev lite försenad. Och älsklingen kom hem lite tidigare än jag planerat. Men jag hade tänt ljus ocg dukat fint :) och så lagade jag planka.. Det blev super gott så jag är nöjd <3 Och älsklingen blev jätte glad.. Och så fick han en "Plast"ros, ett kort och 4 lotter där det stod du är värd en miljon. Men han vann bara 40kronor men men bättre än inget alls ;) Älsklingen blev super glad för allt iaf så det känns skönt :) Love love love...

 

 

Av Sannixen - 15 februari 2012 16:47



Jag har hört för mycket av många för att inte tro det. Men tror ni på det?

För en liten stund sedan så började Timmies mikrofon låta en jäkla massa :O Och det gör den bara när man är nära den men vi satt i soffan och tittade på film. Det lät jätte högt sen slutade det bara tvärt och efter någon minut lät det lite smått precis som någon gick förbi eller så. Och jag säger bara det att tur att det inte var på kvällen när det är mörkt då hade jag blivit livrädd :P Egentligen är det säkert inget att vara rädd för.. Om det nu skulle vara en ande eller något så hade den varit dum så borde den ju redan visat det? Vi har ju ändå snart bott här i 1 år..


 




Av Sannixen - 15 februari 2012 16:43



Gick ut med lillen en runda. Det blev 4,7km på ca 48 minuter   

Det var skönt faktiskt men gick i rask takt så i slutet kände man lite i låren men de är ju bra.

Så förhoppningsvis kommer jag fortsätta gå lite när jag har tid över ..


Av Sannixen - 15 februari 2012 12:44



Timmie har varit vaken nästan hela natten, hostat och gått omkring. Kallat på mig hela tiden så jag har inte fått någon sömn alls nästan :/ Visste knappt var jag var tillslut.. Och sen när vi väl gick upp helt då ser man hur trött han är men kan inte sova stackaren <3 Hoppas iaf jag själv mår bättre då jag ska jobba i helgen. Timmie åker till sin pappa på fredag så. Men men kan ju hoppas alla dessa förskylningar försvinner snart <3 Längtar tills sommaren då man oftast är frisk och sen får man sådan kick av solen också :)


Idag sker inte så mycket mer än försöka bli friska. Ska försöka vika lite tvätt sen när jag har orken. Ska nog gå en runda i friska luften också. Ska hämta ut ett litet paket tänkte jag som kommit inför mitt kalas :)  

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards