Livet som mamma

Alla inlägg under mars 2012

Av Sannixen - 26 mars 2012 07:11


Ja i lördags var det dax att fira att jag fyllde 25 år på söndagen. Kalaset började kl 15 och då hade jag precis blivit klar med de sista och stod uppe och leta kläder att ha på mig hahahahaha :P Aja slängde på mig något sen gick jag ner.. Pojkvännen hade varit och hämtat upp smörgåstårtorna <3 Sen droppa alla gästerna in och det var dax att äta..

Riktigt trevligt kalas och alla var på toppen humör :) Jag hade som sagt gjort tårtor och muffins till efterätt och alla tyckte om dom iaf, skönt :)

 

Tack för alla fina presenter <3 Super nice alltsammans..

 

 

Dukningen :)

  

 

Tårtorna jag gjort :)

  

Mina muffins :)

  

 Våra små underbaringar <3

    

Vi <3

  

 

Tack alla för ett underbart kalas :)


Av Sannixen - 22 mars 2012 21:26



Jaha mina dekorationer blev kaos, kan vara för jag är svin trött och inte har tålamodet ikväll? Men ja dom får duga... Jag som förväntade mig så mycket mer :( Får göra ett nytt försök till Timmies kalas sen i april <3

Det enda som blev som jag ville ikväll var när jag färgade sugerpasten, den blev iaf fina färger :)

 

Nej nu ska jag sova.. Imorgon är som sagt bak och städ dag :(

Av Sannixen - 22 mars 2012 18:41



Om ca 20min ska min lilla pluttis nanna och jag ska börja färga lite sugarpaste som sedan ska bli dekorationer till tårtorna inför lördag :) Imorgon är den bakdag för min del och städdag deluxe inför lördag. Dock ska vi även försöka åka till skogen en sväng med lillen <3 Kommer mer uppdate ikväll tror jag annars en del imorrn, lovar :)

Av Sannixen - 21 mars 2012 19:35



Har haft lite bloggtorka då inte det skett så mycket mer än det vanliga, jobb :)

Jobbade helgen och sen var jag ledig igår märktes dock knappt av faktiskt.

Hämtade upp lite hos syrran jag skulle låna inför min bakning på fredag. Annars skedde inte så mycket.

Massa mys med mina pågar <3 Kvällen blev det jordgubbar och film. I am number four, sett den några ggr förut men den är riktigt bra :) Hoppas verkligen det kommer en uppföljare ..

 

Idag var det också jobb som gällde sedan hämtade jag upp min lille pluttis.

Så har vi myst vid tvn innan han gick och la sig nu för några minuter sedan <3

Imorgon jobb sen är jag ledig i 4 dagar, det så bli så himla underbart ...

Av Sannixen - 16 mars 2012 17:18



När lillen hade åkt till sin pappa åkte jag bort till frisören :) Skulle testa en ny frisör idag. Hon är mycket trevlig och jag blev ju nöjd med resultatet :) Bara det att nu när jag inte är van vid att vara jätte blond känns det helt fel. Tycker inte ens jag passar i det mer :( Så ja vi får väl se om jag kan stå ut hela sommaren.

 

 

 

De två översta är innan och de två understa är efter :)

 

Av Sannixen - 15 mars 2012 17:20



Inte mycket att skriva idag då jag varken har orken eller kraften att göra något. Lill plutten har iaf kraften men han kräktes innan idag :/ Hoppas inte det blir mer sådant iaf. Ingen av oss orkade äta mycket utav maten heller :/ Mest blivit soffliggandes och tittat på film idag vi två <3

 

 

Har iaf ringt och beställt maten till min 25års fest nästa helg så det är klart.

Ska bara sakerna till efterätten o.s.v inhandlas och även snacks till kvällen då vännerna kommer och festar :)

Dock är jag lite smått irriterad då en sak till kalaset inte kommit än fast den är beställt för flera veckor sedan.. Men men med min vanliga "tur " när jag beställer saker kommer det säkert efter jag ens skulle använda skiten..

 

Nej nu ska jag återgå till soffliggandet.. See ya later alligator

Av Sannixen - 14 mars 2012 21:09



Att vissa människor aldrig ger upp ^^

Av Sannixen - 13 mars 2012 21:15



Inte så mycket att skriva idag då jag jobbat ungefär hela dagen :P Blev ju iaf mysig frukost och sådär med mina pågar imorse <3 Och sen nu har jag precis slängt i mig en macka och ska snart nanna..

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards