Livet som mamma

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Sannixen - 3 juni 2012 13:47



Åkte hem på fika hos frugan och hennes man :P Hon hade bakat sockerkaka *najs* Och Timmie lekte med katterna, dock blev dom ju trötta på honom efter ett tag men han själv tröttnar ju inte. Käkade kaka och drack cola. Umgick och snackade en hel del, lika trevligt som alltid :) Timmie var super busig dock haha <3 Sen ville han hem så då åkte vi hemåt igen. Tack för fikan gumman <3

 

 

Nu väntar vi på sambon ska komma hem sen ska vi på middag hemma hos hans syster tsm med hennes familj, deras pappa, lillebror, hennes sambos föräldrar :) Ska bli trevligt :) Har dock ont i huvudet så hoppas det går över.

 

Av Sannixen - 3 juni 2012 08:15



Har ju inte skrivit något ang den här veckan så kommer en liten bild iaf :) Jag mår super bra *ta i trä* så det är skönt :) och imorgon går jag in i vecka 20 alltså har halva tiden gått då <3 Gud vad vi längtar efter dig vår lilla sessa.

Och Timmie är jätte go och sa till mig igår att vår bebis kommer i oktober <3 Tänk att han lagt det på minnet. Min älskade gosse <3 

 

Jag känner henne varenda dag med sina mjuka små sparkar <3 Sambon har dock bara känt henne på utsidan en gång. Hon gör ju det annars med men han missar det oftast då det inte hände rhela tiden.




Av Sannixen - 3 juni 2012 07:31



Fick tag i koftan jag så gärna ville ha. Dock verkar inte klänningen finnas någonstans mer :( Typiskt jag som så gärna ville ha den men väntade tills vi visste om det var en tös eller ej.. Men ja jag kommer väl hitta någon annan jag fastnar för :P <3 Köpte även t-shirten jag fastnat för med Mimmi på :)

 

 







Av Sannixen - 3 juni 2012 07:13


Igår var det 25års fest / examens fest för Frida :) Åkte dit till klockan 16. Jätte trevlig fest. God mat och trevliga människor. Timmie blev lite kär i en tjej som var säkerligen 11-12 år :P Sprang efter henne hela tiden. Fanns även en liten flicka i hans egna ålder men henne var han inte lika intresserad av hahahaha..  Vi åkte hem sen vid halv åtta eller något eftersom lillen måste ju nanna <3 Tack för en super trevlig dag/kväll :)

 

Grattis ännu en gång Frida :)

 


Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards