Livet som mamma

Direktlänk till inlägg 17 juli 2012

På tal om dop :)

Av Sannixen - 17 juli 2012 21:28


Min systerdotter döps den 1 september så jag letar efter något där min mage kan få plats och ändå inte se ut som en stor val :P Väldigt svårt då det mesta är jätte kort så att få in magen där kommer inte bli snyggt. Eller så är det lite "pösigare" typ och då känner jag mig jätte stor. Vill det ska vara skönt men ändå lite taight typ. Har varit inne på långklänning också men tror jag kommer känna mig som en val då :P




Sen har jag börjat tänka på vårt egna dop (vet att hon inte är född än) men det är svårt att få kyrka och lokal här annars så måste typ boka redan nu för kunna få lokalen. DOCK får det bara plats 70 sittandes gäster där vi tänkt ha det ?!?!?! Och min sambon familj/släkt är så stor så vi lär iaf vara 100pers :/ Så vet inte riktigt hur vi ska göra... Undrar om dom märker att man är typ 30personer för mycket? :P Men men, när det gäller låtar har jag hittat den perfekta <3 Sambon fick höra den igår och gillade också den jätte mycket så det var ju skönt :)




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sannixen - 4 maj 2016 16:48

Har sååå mycket jag vill skriva här men haha finns varken tid eller ork tyvärr. Men men är på VFU nu i en etta men på onsdagarna ska jag vara i förskoleklassen så idag var min första dag där and I love it jag är så säker på att jag valt rätt när ...

..

Av Sannixen - 4 maj 2016 16:21

Har sååå mycket jag vill skriva här men haha fint varken tid eller ork tyvärr. Men men är på VFU nu i en etta men på onsdagarna ska jag vara i förskoleklassen så idag var min första dag där and I love it jag är så säker på att jag valt rätt när j...

Av Sannixen - 7 januari 2016 18:27


Av Sannixen - 7 januari 2016 18:25

Sista dagen för Linnea på förskolan där vi bodde förut och på måndag börjar hon där vi bor nu. Känns så himla sorgligt :( kommer sakna hennes fröknar såååå mycket !! ...

Av Sannixen - 11 november 2015 18:30


Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards