Livet som mamma

Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Sannixen - 1 augusti 2012 22:17

Fick ett mejl idag att jag kom in på matten ska ju läsa den på distans. Men känner mig inte det minsta taggad eller något :/ och nu när dom bytat namn på den så är det en helt by bok igen och så måste jag köpa en räknare blir typ 1000spänn och då känner man att man verkligen måste skärpa sig. Men känner man sig inte taggad är det riktigt svårt. Men ska inte ge upp ska pröva och se hur det går. Vet ju inte hur pass mycket jag hinner plugga och så när vår prinsessa kommer heller så då kanske matten går utför men som sagt vi får se. Får hålla tummarna att jag klarar det :)

Av Sannixen - 1 augusti 2012 12:41



Skulle ju till Vc imorse, men eftersom natten var relativt lugnt och morgonen också så tänkte jag att nej då går det säkert helt över under dagen. Eftersom jag dessutom HATAR läkare o.s.v så gör jag allt för slippa. Men sen BARA för det så fick jag så satans ont alltså. Vad jag minns så känns detta mer än förvärkarna jag hade med Timmie. Men det är inte hela tiden men det höll i sig konstant mellan va halv 11 och 12 iaf. Nu känns det bättre men känner fortfarande av det.


Vet inte hur foglossning eller sammandragningar direkt känns då jag knappt hade det med Timmie. Men läser jag om det på internet låter det inte som den smärtan jag känner. Så imorgon ska jag vara förste man på VC kan jag ju meddela. Hoppas dom hittar problemet eller iaf kan fatta vad det är så jag vet att det inte är några "riktiga" problem.





Av Sannixen - 1 augusti 2012 07:01

Vill man ha något gjort ska man fan alltid fixa det själv ^^

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards