Livet som mamma

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Sannixen - 2 augusti 2012 17:38



Älskling var och köpte det häromdagen :) Kommer bli super där i hörnan.


 


Vi köpte ju byrån till hennes rum förra veckan. Men sen när vi skulle bygga ihop den fattades alla skruvar och sådant. Väldigt irriterande. Så Ikea skickade hem dom så idag kom dom i brevlådan. Så blir nog att vi bygger ihop den imorgon efter Timmie åkt till sin pappa <3

Av Sannixen - 2 augusti 2012 17:31



Vet att det blivit massa filminlägg nu men nu men eftersom jag är ensam på kvällarna så blir det mycket film för min del :P



This Means War

Jag förväntade mig lite mer, först var den lite seg. Sen blev det lite väl överdrivet och slutet gilla jag inte alls.

Men visst den var ju rolig i mellanåt och är en bra tidsfördrift :P


Av Sannixen - 2 augusti 2012 16:36

Åkte dit imorse och timmie fick åka med. Gick bra medans vi väntade på sköterskan. Kom in och fick lämna kisseprov sedan sitta och vänta på svaret, även då var plutten jätte duktig. Men sen när jag fick svaret att det inte såg rätt till och att vi skulle vänta på en doktor då blev lillen över trött :O skrek och kastade ner alla lappar på golvet ^^ Så fick ringa efter sambon som var gullig och komma och hämta honom <3 så åkte dom för att handla ingredienserna till att göra pannkakor medans jag stannade kvar på vårdcentralen. Väntade i ca 30 min sedan var det min tur :) En jätte snäll doktor, han frågade lite frågor och klämde på magen och kollade resultatet av kisseprovet och det var urinvägsinfektion :/ sen skicka han iväg receptet till Apoteket och jag åkte hemåt igen.

Skönt att det inte var något allvarligare iaf :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards