Livet som mamma

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Sannixen - 23 augusti 2012 19:49



Får så ont inne i "bröstet" när jag andas ibland. Tror inte det är hjärtat som gör ont men något där inne vid gör riktigt ont ibland. Jag frågade min barnmorska sist men hon hade ingen aning vad det kunde vara och fråga jag hade sträckt mig?! Det gör riktigt ont alltså. Men som sagt sker det bara ibland.. Någon annan som känner så ?

Av Sannixen - 23 augusti 2012 19:29



Alltså det finns fan inget på tvn någonsin nuförtiden ^^Så fruktansvärt tråkigt är det och man börjar ju tycka att det inte ens är lönt att komma vad som ska komma denna dag. Varför kan dom inte ha lite bättre saker på tvn ?! Bara massa repriser på allt mög ju.. Inte ens på helgen är det någon höjdare..


Och ingen film heller som jag kan komma på att jag vill se :( Så denna kvällen kommer vara dryg och seg :( Damn it !!!!!

Av Sannixen - 23 augusti 2012 18:38

Lillprinsen och jag tittar på barnkanalen :) och snart ska han Nanna och då får vi se vad jag hittar på med. Städa blir en annan dag :p

Av Sannixen - 23 augusti 2012 15:10


Dagen flyter på bra och har inte så ont så det är nice :) har inte så lång tid kvar på jobbet heller och då bär det av till dagis och hämtar min lilla prins <3 Myskväll står på schemat och sova tidigt då jag är zombie idag.

Av Sannixen - 23 augusti 2012 06:49

Mår verkligen piss idag med. Jag var ökat mina järn tabletter till två om dagen men känner inte att det hjälper. Är konstant skit trött, värst är det när jag sovit en stund och vaknar då känns det som jag ska svimma så trött jag är. Som nu :( och idag orkar jag inte äta något :( jag är hungrig men fick bara i mig ett par tuggor på mackan :/ funderar på köpa hem kräm eller fil. Tror det kommer bli lättare. Får fråga om sambon kan köpa det sen. Ska köra mot dagis om lite mer än en timme och sedan till jobbet. Hoppas på att må bättre tills dess. Känns så dumt stt be om att få gå tidigare :/ men sen vill jag ändå kämpa de sista dagarna med att komma dit liksom. För vill ju träffa alla lite till innan det är dax att gå hem. Men men håller iaf tummarna att jag mår bättre sen.

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards