Livet som mamma

Alla inlägg under augusti 2012

Av Sannixen - 28 augusti 2012 13:36



Fick sms imorse om att hänga med på en shopping runda :) Och eftersom det blev att jag blev ledig idag så klart man hänger på. Riktigt trevligt och jag shoppade både till Timmie och bebisen <3 Så glad över mina köp blev jag. Dock behöver Timmie fler byxor men hittar inga jag fastnar för direkt sådär :/ Tack gumman för en trevlig shoppingrunda idag :)



Till sonen <3

 


Till dottern <3

 



Av Sannixen - 27 augusti 2012 20:53



Om 10 minuter börjar Ensam mamma söker :P Så då blir det en majskolv till det..

Ska sova tidigt idag minsann är sjukt trött idag.. Blev ledig imorgon med eftersom det inte gick att byta pass med någon. Så får se vad som sker då..

Av Sannixen - 27 augusti 2012 19:55



Att sälja Timmies kläder.. Är det för jag är rädd dom ska säga att det är en pojke på nästa ul? Eller är det för jag inte orkar skicka iväg massa kläder och ha mig?

Av Sannixen - 27 augusti 2012 19:03



Nej nu ska jag sätta igång med att sortera Timmies bebiskläder <3

Har ju en hel del, vakuumpåsar är riktigt bra och man får plats med jätte mycket.


 

Av Sannixen - 27 augusti 2012 15:59



Jaha då har båda mina pågar åkt åt vars ett håll. Och här sitter jag :P Jag blir rastlös på 1 minut haha. Men nu har jag iaf fått sålt vår hylla så nu har vi inte den som står och skräpar mer :) Och pengarna ska ju gå till lillans hylla <3 Så blir väl att vi köper den i veckan, får ju dock lägga till 300kronor men det känns ju ändå bättre ;) Nu ska jag köra mot Maxi och handla sen hem till syrran en snabb sväng faktiskt, länge sedan vi sågs så hoppas dom är hemma. Sen hemåt och fortsätta rensningen, allt som försvinner blir man lycklig över :)

Av Sannixen - 27 augusti 2012 15:18



Skulle ju rensa lite kartonger men blev inte så eftersom sambon skulle åka tidigare till jobbet idag. Men lite fick vi bort som han ska köra med till tippen senare i veckan. Men jag måste få någon dag där jag kan kolla igenom lådorna för jag såg en hel del saker jag aldrig kommer plocka upp igen iaf :P Sen plockade jag in alla Timmies bebiskläder så ska sälja dom nu minsann..



Av Sannixen - 27 augusti 2012 14:09

 

Av Sannixen - 27 augusti 2012 11:23



Tyckte dessa var över grymma. Dock tycker jag det är så "dåligt" att man måste välja antingen Mom eller Dad. Varför kan det inte bara så både Mom and Dad?? Och sen varför ska alltid I LOVE DAD vara blå och I LOVE MOM vara röd? Är det bara för det sägs att killar alltid önskar sig söner och vi tjejer önskar oss döttrar? Vilket verkligen inte stämmer...


 

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards