Livet som mamma

Alla inlägg under augusti 2012

Av Sannixen - 27 augusti 2012 10:49



Denna dagen känns väl lite sådär. Timmie nannar iaf middag nu <3 Sambon sitter och spelar och jag tar det lugnt, måste dock ta huvudvärkstablett då jag har skit ont i huvudet. Fick ringa och boka om min tid till barnmorskan till torsdag istället. Och så har jag försökt byta tiden på jobbet imorgon så att jag kan hämta sonen på dagis då det blir problem med hämtning imorrn. Timmie ska åka med sin farmor sen och bada sen ska han sova där så lämnar hon honom på dagis imorrn. Och jag ska försöka städa lite här hemma.. Ska rensa lite snabbt i förrådet sen men sambon har nackspärr så får se hur det går. Och så ska han tydligen in på jobbet redan vid halv fyra :/ Så kommer bli en tråkig dag utan mina pågar ju <3

Av Sannixen - 27 augusti 2012 06:17

Vaknade runt 3 och var SVIN hungrig så det verkligen sved i magen :/ Så tillslut fick jag gå ner och äta lite. dock blev jag jätte pigg så tog 100år innan jag somnade igen ^^ sen skulle man upp nu klockan 6 med Timmie, vill be sambon ha honom men han jobbade dubbelpass igår så han behöver också sova :( plus han ska jobba ikväll. Dock hinner han ju vila tills dess om det skulle vara så. Men känns ändå dumt så får väl stå ut. Är så satans trött och ögonen stänger sig hela tiden :( men Timmie låter mig aldrig vila i soffan.

Av Sannixen - 26 augusti 2012 21:13



Kvällen har varit rätt tråkig :P Dock lite roliga program för en gångs skull på tvn. Säsongspremiär för Bones och dom fick en jätte söt liten flicka i slutet :) Käkade lite mackor och drack min underbara oboy till det. Chattar lite med mamma också, var ett tag sedan vi sågs nu men ses lite på onsdag iaf. Imorgon är jag ledig och Timmie ska med sin farmor och bada. Sambon jobbar inte förrän kl 18 så vi kan nog hinna ta ett ryck i förrådet förhoppningsvis :) Om vädret tillåter. Kommer även hit en kille som ska köpa en hylla av oss så då blir vi av med den :) Riktigt skönt.. Kommer snart vara i ordning hemma så man kan koppla av, eller ja jag koppla av? Har svårt att sitta still i soffan ens 5 minuter haha :P

Av Sannixen - 26 augusti 2012 18:11

I badet :P

Av Sannixen - 26 augusti 2012 16:59


Att titta igenom fotona som Timmie tagit när han lånat min telefon <3



 

 


Haha han är för rolig min lille älskling <3




Av Sannixen - 26 augusti 2012 16:28



Vad den här känslan är för något alltså. Får en panikkänsla i kroppen, svettas, blir yr och ibland ser jag t.om stjärnor. Innan trodde jag det var järnvärdet eftersom det var lite lågt men har ju ökat den dosen och sådär men mår fortfarande ofta såhär. Känslan jag känner skrämmer mig faktiskt. Ingen annan som känner så? Jag orkar inte röra mig, vill inte röra mig men måste eftersom jag har ju en liten plutt att leka med och ta hand om <3 Hoppas verkligen denna känsla försvinner. Men jag kan lova att känner jag såhär dagen jag ska föda kommer jag inte orka kämpa ! :/

Av Sannixen - 26 augusti 2012 15:49

Idag blev det lax, potatis, hollandaisås och ärtor till middag för mig och sonen <3

Av Sannixen - 26 augusti 2012 14:53



Blev inte som planerat idag. Skulle ju till sambons farföräldrar på middag. Men både han och hans pappa ska jobba över idag. Så älsklingen jobbar 2 pass idag, blir en tråkig kväll för mig. Men nu får han istället vara hemma till 18 imorrn innan han ska jobba, den 5 sep ska han jobba före ul men han slipper komma tillbaka efter <3 och sedan fick han ledigt några dagar precis före bf för man vet ju aldrig ;) <3 Så ja det blir ju bra ändå. Men såg fram emot middagen då vi inte träffar hans familj så jätte ofta. Men kommer fler ggr :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards