Livet som mamma

Alla inlägg den 1 september 2012

Av Sannixen - 1 september 2012 22:45

Nu är det dax att Nanna. Huvudvärk som attans så håller tummarna att sambon inte snarkar allt för mycket i natt ;) men sen ska han upp vid 5 för köra till jobb så efter det kan jag sova djupt igen :P sovmorgon imorrn sen ska jag nog försöka ta ett ryck i lillans rum och i min klädkammare :)

Kvällen har varit mysig, kollade på battleship och åt gott <3 fast flest spelade vi en stund ;) haha

Av Sannixen - 1 september 2012 17:39



 

Av Sannixen - 1 september 2012 17:18



Idag var det Elins dop och inte nog med det så fyller syrran år :) Hoppas ni båda haft en underbar dag <3

Började klockan 1 i kyrkan. Prästen var riktigt cool tyckte jag, rött läppstift och kändes som hon var med i tiden och inte det minsta gammeldags. Wanja och Christel sjöng och Jocke spelade och Ingegerd tecknade två låtar. Och allt var super trevligt. Efteråt blev det god mat, smörgåstårta och sedan jätte fina tårtor som dom hade gjort själv :)

Massa fina presenter, ja en toppen dag helt enkelt.. Tack för idag <3



Fina familjen :)

 


När dom sjunger :)

 


Zara var jätte duktig och läste Gud som haver :)

 


Nicole fick hälla upp vattnet :)

 


Jätte god smörgåstårta :)

 



Fina lilla prinsessan <3

 


Hoppas ni är nöjda med er dag :) <3

Av Sannixen - 1 september 2012 12:03

Nu är paketen inslagna och jag är klar haha :P lite tidigt kanske men ja håret brukar ta lång tid så hellre klar tidigt än inte vara klar i tid :P hittade en klänning som passade runt magen också :) dock ser jag ut som en valross men så får det vara :P ska bli riktigt kul idag, har sett fram emot denna dagen :)

Av Sannixen - 1 september 2012 11:08

Igår när lillen väntade på att bli hämtad av sin pappa <3 kom mamma och titta på spindeln :P <3 älskade lille prins <3

Av Sannixen - 1 september 2012 09:30

Vilken jobbig natt det varit och shit vilken huvudvärk jag har :/ sambon har snarkat som vet inte vad så har knappt sovit något. Och soffan är inget alternativ då jag bara jag sitter i den en stund har skit ont i höfterna och ryggen :/ men men han gick ner tidigt imorse så då kunde jag iaf sova någon timme. Nu är det inte lönt att somna om heller för det är en del som ska fixas innan dopet. Hår, presenter vd man ska ha på sig o.s.v Men men kommer säkert bli en toppen dag ändå <3

Ps. Kan fortfarande inte lägga in bilder med appen så ja vi får se hur många uppdatera det blir under dagen. Tråkigt utan bilder ju..

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards