Livet som mamma

Alla inlägg den 2 september 2012

Av Sannixen - 2 september 2012 17:52



Nu har jag sorterat lillans kläder också :) Det vi har fått innan av sambons syster och min syster, har inte haft orken att gå igenom det innan men nu har jag :) Har lite av varje storlek, men ja känner man att man fattas får man ju bara handla lite sen :) Men skönt att hennes rum börjat bli klart, mest bokhyllan jag vill köpa men får vänta en månad nu eftersom vi beställde barnvagnen denna :P



Några av hennes klänningar har jag hängt på hängare så får dom hängas in i min klädkammare :)

 

Av Sannixen - 2 september 2012 16:39

Tog ett ryck i lillans rum och bytade ut mattan, dammsög och bar ut lite saker som inte skulle vara där. Men Omg nu har jag så ont både i svank och höfter. Känns som någon försöker slita ut höfterna på mig :/ men fan vill inte vara en latmask heller ju :(

Av Sannixen - 2 september 2012 16:08



Såg Battleship igår och den var helt okej.

Rihanna gjorde bättre ifrån sig än vad jag trodde faktiskt så det var ju en positiv överaskning..


Av Sannixen - 2 september 2012 15:26



Ska sälja Timmies "gamla" gåstol nu, vill ju ha en flickig sen ;) Får se om man får den såld. Den finns fortfarande på babyproffsen men i annan färg har jag för mig. Använde inte den så mycket till Timmie då han var snabb med lära sig krypa och sådär <3 Den spelar musik och så, så han tyckte ju den var rolig när han väl satt i den <3 Och nu älskar han den hahahaha när vi tagit in den :P


 

Av Sannixen - 2 september 2012 13:29



Idag hade jag ju planerat att städa massa där uppe, men jag orkar verkligen inte. Känner mig hur lat som helst och hatar den känslan. Vill ju att allt ska vara klart när bebisen bestämmer sig för att titta ut liksom. Och där uppe är rätt så kaos fortfarande måste jag säga. Men imorgon är sambon också ledig så då skulle vi ta ett ryck i förrådet igen och även få ut kartongerna som vi har här inne. Hoppas vädret är okej så vi kan klippa gräsmattan också, eller ja han <3


Av Sannixen - 2 september 2012 10:11


Jisses vilken dag :/ Har sovit i flera omgångar. Helt sinnes och jag hade lätt kunnat somna nu igen. Varför så trött idag för? Tur man är ledig så man faktiskt kan sova när man känner att ögonen går i kors..


       


Av Sannixen - 2 september 2012 08:25

Sovit riktigt gott i natt. Blev väckt att sambon en gång så då var han söt och gick ner på soffan <3 jag somnade om och sov fram tills kl 8. Första gången på väldigt länge där jag inte vaknat 100ggr på en natt :) skönt men känner ändå inte mig utvilad. Ligger här och drar mig lite då det inte sker allt för ofta att man kan det :) Men får väl ta och stiga upp och äta något, börjar svida i magen.

Föresten idag ska barnvagnen beställas :) hoppas den hinner komma innan prinsessan gör det <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards