Livet som mamma

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Sannixen - 5 september 2012 18:20



Hehe hittade fram en liten gitarr i en av mina kartonger häromdagen när jag städade förrådet :) Så la in den på Timmies rum. Så fick han syn på den i förmiddags så hörde man spelande och sjungande "bä bä vita lamm" från hans rum <3 Så himla underbart gullig han är.. Älskar dig min fina prins <3


 

Av Sannixen - 5 september 2012 18:07


Vår lilla sessa <3 Var så mysigt att få se henne igen.. Sista gången innan hon är ute hos oss <3

Hon vägde 2100g nu och beräknad till födseln skulle hon väga 3500g :) Så vi får väl se.. Håller tummarna att jag inte går över tiden iaf :P 



Av Sannixen - 5 september 2012 18:06



Har försökt lägga upp bilder och inlägg hela dagen men som vanligt nuförtiden så funkar det inte ^^ Börjar tröttna som fan på det nu alltså..!!!

Av Sannixen - 5 september 2012 13:10




Har sovit sedan halv elva :O och ändå lika trött ändå. Hade kunnat sova några timmar till. Men måste iväg och köpa huvudvärkstabletter. Min älskling hade sån huvudvärk idag :( Hoppas det blir bättre för honom till sen då det inte lär vara kul att sitta på ul med huvudvärk :( Ska hämta Timmie strax också och köra honom till sin mormor medans vi ska på ul :) Längtar jätte mycket, hoppas vi får någon okej bild iaf :) Med timmie låg moderkakan ivägen så blev inga bra bilder alls på sista ul :(

Av Sannixen - 5 september 2012 06:58

Haft en riktigt dryg natt :/ först var det bara skumma drömmar men sen började jag drömma om förlossningen. Jag är inte rädd för själva förlossningen utan är rädd för att bli ensam där. Eftersom min sambo jobbar som han gör. Dock har han tagit ledigt en del dagar innan också men inte säkert det prickar in dom? Och hur ska jag komma in till förlossningen om inte sambon är hemma? Sen är jag rädd att allt ska gå för snabbt så när jag ringer mamma för art passa timmie kanske jag börjar föda hemma innan hon hinner hit. Allt måste liksom klaffa rätt bra och det är det jag är orolig för stt det inte gör. Men fet ordnar sig ju säkert men de är dessa saker jag börjat drömma om :(

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards