Livet som mamma

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Sannixen - 11 september 2012 19:40



Hehe sån härlig stil lillen hade innan när han tittade på film <3

   

Av Sannixen - 11 september 2012 19:37



Eftersom han kastade det på marken innan idag har jag låtsas som att dom nu är borta. Så nu ikväll när han skulle sova fick han sova utan dom. Vi får se hur detta går, hoppas att det går relativt smärtfritt för jag är så trött på att alltid leta efter nappen. Eller nätterna där han vaknar och ropar för han inte hittar den i sängen. Hade varit skönt att slippa den :P Men men vi får se som sagt hur natten utspelar sig :P

Av Sannixen - 11 september 2012 19:03



Lillen tittar vilken film han ska välja <3 Så himla duktig han är.

  

Av Sannixen - 11 september 2012 15:55



Hittat mitt läppsyl så ja det lär ju vara slut inom några minuter :P


 

Av Sannixen - 11 september 2012 15:31



Herregud vad vissa åldrar inte är kul. Timmie är inne i någon sorts trots och den är inte nådig ibland alltså. Idag hämta jag honom på dagis och glad var han, tills vi kom utanför dörrarna ^^ Då ville han bäras och jag försöker förklara att jag har ont så kan inte, så börjar han trotsa och ska inte gå. Slänger napp och snutte på marken, vilket jag inte bryr mig om eftersom han får skylla sig själv för jag plockar inte upp det. Så jag börjar gå och säger hejdå då står han och skriker mamma 100ggr. Alla andra föräldrar tittar på en som man plågar honom ?!?! Vad glor ni på liksom, sköt ert egna jävla liv. En pappa sa t.om till mig att vi hade tappat snutte och nappen :S Jag står typ 3 meter ifrån dom och tittar åt hållet dom ligger, med en unge som dampar. Förstår han inte då att ungen kastat dom ?! Jag bara mm och nickar, var på riktigt dåligt humör nu.. Sen ska jag gå och ta timmie då springer han som en galning åt andra hållet och min foglossning gör så satans ont men måste springa efter honom såklart... Får tag i honom men han hänger som en vante så får varken upp honom eller honom till att gå.. Föräldrar fortsätter glo????? Sen tar jag napp och snutte och tar honom i handen och börjar gå.. Han går en bit en slänger han sig på marken och gråter eftersom jag inte tänker bära honom.. Efter många om och men och alla som glor fick jag ju ta upp honom och gå till bilen... Jag blir så satans trött av sådant här.. Man ska visa att han inte bestämmer men ska det ta 100år varenda gång från dagis??? Och föräldrar som glor jag fattar inte det ??? SLUTA GLO !!!!



Ursäkta men var på väldigt dåligt humör !!!

Av Sannixen - 11 september 2012 14:33



10 månader tsm idag med min sambo <3

Snabba ryck vi vet men vi båda kände att detta var helt rätt för oss.

Kunde inte haft en bättre sambo, styvpappa, och pappa till vårt kommande barn än

honom. Älskar min familj så otroligt mycket <3 Är så glad att han kom in i våra liv.. Och att vi båda gav det en chans trots omständigheterna just då :P <3


 

Av Sannixen - 11 september 2012 12:14

Eftersom lillen sov hos sin pappa så fick jag lite sovmorgon. Ställde klockan på 9 men ville verkligen inte gå upp då, sjukt hur trött man blir när man är grvid. Men fick ta mig i kragen och gå upp. Åt frukost med sambon och sen åkte jag in till matten. Skulle behöva hjälp idag men där var två riktiga babbel kärringar där så fick varken ro att tänka eller be om hjälp. Hoppas inte dom är där nästa gång. Men men sen hämta jag upp syrran och lilla Elin, ska lite snabba ärenden :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards