Livet som mamma

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Sannixen - 19 september 2012 17:40



Har en sådan tråkig dag igen då jag verkligen är trött på det mesta :( Ingen matlust, pratlust, ingen lust att räkna matte, ont i huvudet, känner mig som en zombie.. Är så trött på att blogga och att läsa bloggar.. Eller ja inte att läsa bloggar men tycker det är tråkigt när man väl läst alla bloggarna man följer så finns det inget mer sen får man vänta 1-2 dagar tills folket uppdaterar igen :/ Det är de som är tråkigt.. Åhh önskar jag kunde lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet och sova bort såna här dagar..

Av Sannixen - 19 september 2012 17:37



Timmie älskar sin "lära gå vagn" han kör runt sina nallar och "dockor" i den :) Han chillar själv i den <3 Ja det går inte en enda dag utan att han leker med den :)


  

Av Sannixen - 19 september 2012 16:36




Min lille plutt är inte så stor i maten mer. Tur han iaf äter en del på dagis <3 När han var liten åt han allt och en jäkla massa. Alltid ville han äta typ :P Men det är väl så när dom växer också. Men nu äter han som en mus :/ Men ja han säger ju till om han är hungrig tack och lov.


 

Nu sitter han där med lite djurkex iaf :P

Av Sannixen - 19 september 2012 14:06



Lillplutten sov till 7 idag <3 Sen mös vi lite innan han skulle till dagis. Åkte hem och vilade en stund sen har jag suttit med matten. Ska göra ett test försök på provet tänkte jag. Sen får jag göra omprov eftersom jag inte lär klara det. Men då vet man iaf ungefär vad som kommer på ett prov. Har börjat gå igenom kapitlet från början för friska upp minnet och det går bra. Ska bara skriva upp de jag har svårt för och fråga om hjälp imorrn och sen har jag även tisdag nästa vecka att be om hjälp :) Ska hämta min prins om en timme <3 Sen blir det bara mys och en lugn kväll för oss :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards