Livet som mamma

Alla inlägg den 25 september 2012

Av Sannixen - 25 september 2012 16:43



Ätit mat för en stund sedan men är redan hungrig igen haha :P Men ja jag läste att det är vanligt. Att eftersom man inte kan äta så mycket på en gång blir det att man äter fler ggr istället. Men men det var riktigt gott iaf, lax med potatis sås och ärtor :) Har även försökt kolla på min lönespec, tror den stämmer ändå men ändå inte .. Får väl åka inom jobb imorrn och hämta min tidsrapport så jag får lite mer koll. Nu sitter jag och myser med Timmie innan han ska nanna vid kl 19 <3 Han är så underbar min fina lilla prins <3

Av Sannixen - 25 september 2012 16:11


Har aldrig varit någon smycketjej direkt. Alltså jag har ju halsband, ring och klocka, ibland armband. Men det är inte så att jag måste ha det varenda dag eller något :P Men iaf nu var det en farlig röra överallt så köpte en praktisk sak faktiskt. Ena sidan är massa små fickor att lägga små saker i och på andra sidan är det karborrhänge där man hänger halsband o.s.v :) Så jag rekomenderar en sådan om ni har mycket smycken :)



 

Av Sannixen - 25 september 2012 12:55



Tänkte göra mitt matteprov imorgon men tydligen är det studiedag då så måste vänta en vecka :( Blir lite små stressad av det men ja då får man hoppas jag klarar det på första försöket direkt istället. Träffade en riktigt sjysst tjej på matte idag så vi ska ses på tors också :) hade varit kul med lite sällskap där så får se hur det blir hehe :)


Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards