Livet som mamma

Alla inlägg under september 2012

Av Sannixen - 16 september 2012 13:35

Efter att ha suttit med matten en stund och fått utbrott så bestämde jag mig för att ta tag i städningen igen :) så tömde en kartong med grejor och nu tömmer jag på kläder i garderoben :p sånt jag inte använt på länge åker ut. Så en hel del jeans också :) får se om någon i familjen vill ha det annars ska jag lägga det i en så contaioner till behövande :)


Av Sannixen - 16 september 2012 09:51


Känns som jag börjar bli sjuk. Känner mig seg i huvudet, huvudvärk, ont i halsen och massa äckligt slem (ursäkta) :/ Men vill ju inte vara sjuk nu. Men vet ju aldrig när det blir dax och snart bara ca 5 veckor kvar ju och då måste man vara utvilad.. Men ja det var väl oundvikligt eftersom lillen och sambon är förskylda..

Hoppas det går över snabbt iaf så man är frisk tills lillan vill komma ut <3

Av Sannixen - 16 september 2012 09:44



Riktigt skönt med sovmorgon eftersom man vaknar 100ggr om natten. Börjar bli riktigt jobbigt att inte kunna sova :/ Drömde i natt igen att jag skulle föda ^^ .. Sen började massa andra skumma drömmar kicka in hahaha.. Såna drömmar man får när man är gravid alltså :P Att ha sovmorgon gör mig dock rätt seg, för jag är ju dessutom ensam hemma och då finns de inte så mycke att göra. Men ska försöka vakna till liv sen ska jag försöka städa lite till och sedan räkna matte.. Har ca 20 sidor kvar av kapitlet. 


Av Sannixen - 15 september 2012 13:25


Jisses vad jag är grym på städa idag :) Börjar bli fint nu äntligen. Helgen då lillen är hos sin pappa är de dagar man kan njuta av ett välstädat hus hahahaha :P Sen blir det kaos med kuddar och leksaker de andra dagarna, men det är ju också kul :) Mitt lilla yrväder <3

Av Sannixen - 15 september 2012 07:04



Sorry för alla hemliga inlägg sista tiden :P Ska skärpa mig med att inte lägga in för många såna.. men ibland är det skönt att använda bloggen som en dagbok just för tillfället när hormonerna är lite ur balans :P

Av Sannixen - 15 september 2012 07:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sannixen - 15 september 2012 06:58




Såg som sagt den på bio igår i 3D. Rätt cool i mellanåt men överlag var den bara helt okej. Och ja det ska ju komma en till märkte man i slutet. Men man måste ju se dom ofc för dom andra har ju varit grymma så nyfiken blir man ju ändå :)



Av Sannixen - 15 september 2012 06:37

När man har sovmorgon varför vaknar man runt klockan 6 då?
Jo för batterierna till brandlarmet börjar ta slut. Vilket innebär massa tjut :P

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards