Livet som mamma

Alla inlägg under oktober 2012

Av Sannixen - 24 oktober 2012 18:46





Timmie har fått lite gott vitlöksbröd nu :) Strax nanna för hans del <3



 

Av Sannixen - 24 oktober 2012 17:34



Timmie ville så gärna ut och cykla så gick ut med honom en sväng. Gick hem till pappa på vägen så snackade vi lite där, Timmie fick äpple och så lånade vi en Tingeling film :) Sen följde Linus oss hem efter en stund. Och nu sitter Timmie och äter äpple och så tittar vi på Tingeling :) När han gått och lagt sig om 1½ timme ungefär ska jag packa in lite julklappar och sådär. Får bli en lugn kväll för min del för har riktigt ont i mellanåt ..

Av Sannixen - 24 oktober 2012 15:16


Mamma hämtade upp mig runt kl ett så åkte vi iväg för jag skulle köpa sambons present :) gick där en runda och så. Sen åkte vi bort till outleten på bernstorp där Coop låg förut, mest för att kolla läget :) hittade något Krims krams där :) och sedan en sväng på ÖB innan vi åkte och hämtade Lillprinsen på dagis <3 så nu är vi hemma. Dom tittar på tingeling och jag lagar lite mat :) alltid roligare att laga mat när här är andra. Blir lax, potatis, ärtor och sås :) riktig mysig dag <3




Av Sannixen - 24 oktober 2012 07:27

Haft rejäla sammandragningar under natten men nu är jag mest öm i hela magen och neråt. Inte känt denna känslan innan så får se om något händer under dagen. Timmie ville upp 5:30 som alltid nuförtiden och jag har knappt sovit så är riktigt trött nu. Men han ska till dagis om en liten stund så då åker jag hem och sover en stund.

Av Sannixen - 23 oktober 2012 21:01

Nu börjar mitt favis program ;) och så blir det glass med ananas på det <3


Av Sannixen - 23 oktober 2012 18:40

Min prins myser med magen och tittar på tingeling <3 Nu är han lycklig och även jag som har en sådan underbar son <3

Av Sannixen - 23 oktober 2012 16:38

Han fick syn på reklamen för den nya tingeling filmen så nu vill han se trailern 100ggr om <3 inte allt för roande haha :P

Av Sannixen - 23 oktober 2012 16:21



Vädret suger och själv känner mig riktigt seg. Orkar ju knappt röra mig :O Hämtat min guldklimp iaf så nu tittar han på Musse Pigg men han tjatar om Tingeling :P Men vi har inte Tingeling men kanske får köpa en så han blir glad nästa gång vi ska ha fredagsmys. Tycker inte det gör något att pojkar tittar på så kallade flickfilmer men vissa har ju en annan åsikt ;) Plus att jag gillar också Tingeling riktigt mycket och hoppas dottern kommer känna samma så man kan köpa lite sådana saker <3



 

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards