Livet som mamma

Alla inlägg under november 2012

Av Sannixen - 27 november 2012 22:45

Nu säger vi Godnatt och hoppas på att min migrän är borta tills imorgon. Annars vet jag inte var jag ska ta vägen :/

Av Sannixen - 27 november 2012 16:33

Timmie har gått på riktiga toaletten 2ggr idag, han sjölv som bett om det <3 så himla duktig han är. Äntligen kanske det är dax för honom att börja bli blöjfri :)

Av Sannixen - 27 november 2012 10:30



Serien jag börjat kolla på är Hart of Dixie. Den är super bra och en riktig tjej serie tycker jag iaf :)


Såhär står det på imdb ang serien: Fast-talking New Yorker and brand new doctor Zoe Hart has it all figured out - after graduating top of her class from medical school, she'll follow in her father's footsteps and become a cardio-thoracic surgeon. But when her dreams fall apart, Zoe decides to accept an offer from a stranger, Dr. Harley Wilkes, to work with him at his small practice in Bluebell, Alabama. Zoe arrives in this small Gulf Coast town only to find that Harley has passed away and left his half of the medical practice to her in his will.


Någon mer som tittar på den ?


 



Av Sannixen - 27 november 2012 09:23

Av Sannixen - 26 november 2012 18:33

Som sagt var det Bvc imorse sen direkt efter så körde vi och hämtade Timmie <3 Sen när vi kommit hem så kom Pernilla och hälsade på. Träffade lillan för första gången med :) Får inte gå så lång tid mellan ggrna ju <3 När hon kilat vidare så blev det middag och mys med min lilla familj <3 Och nu har jag lagt Timmie eftersom han inte sov middag så får se hur det går. Hoppas båda mina barn somnar så jag kan ta det lugnt och titta på serien jag börjat titta på :)

Av Sannixen - 26 november 2012 08:21

Har redan ringt dagis och sagt att timmie kommer imorgon :) Ska snart ringa frisören och boka ny tid till Timmie då vi fick avboka förra veckan <3 Sen ska vi iväg på 1månads kontroll på BVC och sen klockan 11 kommer Timmie hem. Och Pernilla komma och hälsar på vid kl 11 :) Så en del som händer på förmiddagen minsann :P Sen resten av dagen är det bara att ta det lugnt.

Av Sannixen - 26 november 2012 08:00

Av Sannixen - 25 november 2012 22:29

Sitter på barnakuten och ugglar. Eftersom Linnea är så liten tog dom in oss i ett eget rum direkt och så undersökte en sköterska henne och nu väntar vi på doktorn. Vilket kan dröja hur länge som helst och man blir helt seg av att bara sitta här. Tycker synd om vår lilla flicka som har andningsbesvär :( <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards