Livet som mamma

Alla inlägg under december 2012

Av Sannixen - 27 december 2012 18:36



Var som sagt i affärer idag utan lycka. Sen kom jag hem så hade min underbara sambo städat nedanvåningen <3 Vi tog det lugnt en stund hemma sen åkte vi och åt mc donalds. Hämtade upp hans mormor sen åkte vi till hans mammas grav <3 och mötte upp de andra där. La blommor och tände ljus. Var hennes födelsedag idag <3 Önskar det var annorlunda och att hon fick träffa vår lilla flicka <3 Och att jag fick lära känna henne. Nu får man lära känna henne på ett annat sätt. Genom minnen och foto <3

Av Sannixen - 27 december 2012 12:56


Av Sannixen - 27 december 2012 12:55

Min vanliga otur då ^^ Hade kollat in lite saker på Toys R Us hemsida igår så åkte dit idag men inget av det fanns?!?! Fast att det står finns i lager. Då blir man galen !! Sen gick jag och snuttan lite i affärer på jägers men hitta inte ett skit där heller. Sist åkte jag till öob för lite saker i annonsen som började gälla från idag, fanns dom?!? NEJ såklart inte !!!!

Av Sannixen - 26 december 2012 17:20



Hon var vaken en himla massa timmar idag men somnade runt halv 4 så hon sover fortfarande gott dessutom <3 Hon vaknar nog snart för hon brukar inte sova inför natten förrän 22-23 tiden :)


 



Av Sannixen - 26 december 2012 17:05




Köpte 3 tröjor på H&M dock inte på rean såklart ;) Är alltid så med de saker jag fastnar för haha.


 


Sen på cubus köpte jag en svart tröja stickad tröja till mig själv :) Och så fick Linnea två tröjor från rean som hon kan ha när hon börjar dagis. haha vet att det är långt tills dess men lika bra att handla billiga kläder på rean till dagis eftersom så mycket får fläckar och annat där :)


 


Så visst lite hittade jag idag men var ändå besviken :P Men super nöjd med det jag köpte.



Av Sannixen - 26 december 2012 15:50



Rean nuförtiden är verkligen ett skämt. Man hittar aldrig ett skit alltså varken till mig eller barnen. Den som hade bäst rea var Cubus enligt mig. Allt annat kan kamma sig.. Det var så annorlunda förr, minns att jag och min syster shoppa som galningar förr. Nästan alla affärer hade massvis med rea på snygga kläder och H&M hade ju rea på nästan hela butiken förr. Man kom alltid hem med högar av kläder. Nej fy för inte lönt att trängas med folk för den lilla/tråkiga rean dom valt att ha. Föresten ni som ska ha barn/har barn så har Barnens hus 75% rabatt på väldigt mycket kläder och skor just nu !


 

Av Sannixen - 26 december 2012 10:11

Vi som skulle vara i affärerna till kl 10 :P Men vår lilla dotter tog sov morgon <3 dock för det inte mig något. Men nu är det lite små stressigt för sambon hinner bara gå där någon timme sen ska hn till jobb så då får jag gå lite ensam eller ja jag har ju lillan<3

Av Sannixen - 26 december 2012 03:29

Jag hade faktiskt kunnat stiga upp nu men hade säkert varit zombie om en stund. Har en väldigt pigg liten tös brevid mig också <3 Får se om hon kommer somna om nu eller vara vaken en stund. Hoppas vi båda kan sova en stund till iaf <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards