Livet som mamma

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Sannixen - 1 januari 2013 22:49

Har snart käkat upp en hel karta med Alvedon. Fy för vilken huvudvärk och Alvedon hjälper inte ett skit men det var det enda vi hade hemma :( Sen lillan har en riktigt dålig kväll och bara skriker :/ Det är såna här kvällar som får mig att undra om jag kommer klara matten? När ska jag finna tid att plugga? :(

Av Sannixen - 1 januari 2013 17:59



Har ni några nyårs löften?

Jag har inga löften men har hopp :) Hopp om att klara matten och komma in på programmet jag verkligen vill läsa. Nu när fina Helena ska hjälpa mig lite med matten när jag har problem också så klarar jag förhoppningsvis det. Får bara hoppas Timmie kan vara mer på dagis men får se vad dom säger när jag lämnar lappen ang matten.

Av Sannixen - 1 januari 2013 17:22



Har varit en seg dag idag. Har haft sån skum huvudvärk hela dagen och sådär små trött/hängig. Och dumt nog har jag inte passat på att sova heller. Men men förhoppningsvis somnar båda barnen relativt tidigt :) Timmie kommer hem om ca 30minuter <3 Saknat honom massa.. Lillan ligger i sitt gym och försöker vända sig till mage *hihi*. Får hoppas morgon dagen blir lite roligare iaf, får se vad vi ska hitta på :)

Av Sannixen - 1 januari 2013 16:13




Loppan har sovit i många timmar nu, hon är helt slut efter igår <3 :P

Undrar dock hur kvällen och natten kommer bli ?! Hoppas inte hon har vänt på dygnet.

Nu börjar jag också bli trött men inte lönt att lägga sig för då kan jag lova att hon vaknar samma sekund jag somnar :P


 

Av Sannixen - 1 januari 2013 13:35

  

Åhh vad jag älskar dig <3 Är så otroligt glad att du är min. Du gör mig så lycklig och stolt <3


Av Sannixen - 1 januari 2013 10:35

Hade en sjukt rolig kväll igår, länge sedan jag skrattade så mycket. Super god mat och jätte trevligt sällskap, kan ju inte bli bättre :)

Sovmorgon idag :) ligger fortfarande kvar i sängen 10:34 men ska resa mig när som hade jag tänkt. Så jag och sambon hinner umgås lite innan han ska jobba <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards