Livet som mamma

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Sannixen - 9 januari 2013 22:59

Nu sover även loppan :) dock på mig men hellre det än att inte sova alls :P Ska försöka lägga henne i sin säng snart <3

Av Sannixen - 9 januari 2013 18:04



Bygger ett stort Cars golvpussel med Timmie som han fick i juklapp :)


 

Av Sannixen - 9 januari 2013 17:54



Köpte lite nytt till lillan igår på maxi :) I Love rosa som ni säkert märkt ;) Och tyckte napparna var super fina. Dock använder hon inte napp mer än med sin pappa. Men alltid bra att ha hemma så man inte står där utan och ville inte dessa skulle ta slut heller ju :P


 

   


Finns även till pojkar ni som har det ;) Super fina som sagt..

Av Sannixen - 9 januari 2013 15:31



Lillen har börjat äta jätte bra igen :) Man blir så himla glad då. Hanhade ätit mycket på dagis och även nu hemma åt han jätte mycket. Duktig gosse <3



 

Av Sannixen - 9 januari 2013 13:31



Omg vad jag längtar tills det blir varmare ute. Så man kan promenera till och från dagis, vara ute med barnen, grilla, lekplatsen ja allt sånt kul. Nu är man bara deppig, trött och vill inte ens gå utanför dörren :(


Timmie är på dagis idag första gången sedan mitten av december :) Skulle vilja promenera dit och hämta honom men pallar inte när det regnar så blir ändå bilen. Han ska hämtas om 25 minuter så ska börja klä på oss snart. Sen blir det hem och laga mat. Lax, potatis, ätor och holladaisås :P

Av Sannixen - 9 januari 2013 13:17


Idag kom ballongerna till dopet :) Wiiie längtar tills vi kan dekorera lokalen. Beställa tårtan ska jag göra runt den 21 iaf när jag vet vem som kommer :) Blir ingen mat eftersom vi blir nästan 90pers (om alla kommer) Hade blivi lite dyrt med mat och vi hade inte haft tid eller ork att fixa det själv till så många heller :/


Låten jag valt som frugan ska sjunga och hennes fästman spela var tyvärr för svår :/ Så har fått välja en annan men den var också riktigt fiiin <3 Så kommer bli jätte bra det med :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards