Livet som mamma

Alla inlägg under januari 2013

Av Sannixen - 27 januari 2013 11:06

Skulle ju på bio med Timmie idag men nu när vi kom hem till min mamma för lämna lillan så ville han hellre stanna här :P Så ja vi stannar väl till 12 sen åker hem så han får sova. Lite synd för ville se vad han tyckte om bion men ja vill han hellre leka här så gör vi såklart det :)

Av Sannixen - 26 januari 2013 18:16

Blev att vi lekte hemma idag bara sen imorgon ska jag antagligen ta med Timmie på bio :) Får hoppas han klarar av att sitta still så länge bara.

Såklart kan man inte lägga upp bilder här just nu heller ^^

Av Sannixen - 26 januari 2013 11:13

Pågarna åkte och köpte Billys pizza innan och åt till frukost ;) Sen har vi suttit och funderat på vad vi ska göra idag? Tänkte först dra ut med pulka men är lite för kalls ute :/ så började vi tänka på inomhus. Först fundera vi på busfabriken men inte kul när alla inte kan leka i med lillan är så liten, sen bowling vet vi inte om man kan spela när man är tre? Vet inte vad minsta kloten väger, sen badhus men jag kasta min bikini i Cypern i somras så de går inte heller :p sen snacka vi om skridskor men då måste en vara med lillan hela tiden och slutligen prata vi om bio men barnvagnsbio går bara på onsdag och bara en film :( så det gixk inte heller så nu vet vi inte vad vi ska göra. Något förslag?

Av Sannixen - 25 januari 2013 18:29



Har precis varit och handlat lite godis och Timmie blev över lycklig :) Så nu sitter han och gottar sig. och snart ska han nanna och då är det dax för mig och sambon att gotta ner oss i soffan och titta film <3

Av Sannixen - 25 januari 2013 15:52

Lillan har börjat suga in sin underläpp <3

Av Sannixen - 25 januari 2013 11:23



Tiden har gått helt snabbt idag. Först lämnade vi Timmie på dagis kl 9 sen lämnade vi sambon hos sin pappa då hans bil gått sönder :/ Efter det åkte jag och lillan hem och mös sen somnade hon nu precis. Sambon kom hem efter att ha varit och klippt sig och snart ska han på möte på sitt jobb. Sen ska jag hämta upp Timmie och efter de sambon :P Så idag blir det Mc donalds haha :P Nej nu ska jag pilla lite med dekorationen inför dopet är ju bara 14 dagar kvar och jag måste räkna matte också så för pendla mellan dom två :P

Av Sannixen - 25 januari 2013 08:40

Att gunga lite <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards