Livet som mamma

Alla inlägg under januari 2013

Av Sannixen - 19 januari 2013 21:25



Passade Nicole idag, jätte mysigt. Kollade på massa filmer så som två barbie filmer :) Jag gillar ju också sånt haha nu när man mest är van vid Cars och Peter Pan o.s.v så är det kul med lite såna med :) Och så mös Nicole lite med Linnea också <3


 

Av Sannixen - 19 januari 2013 10:16

Ska se om jag också kan sova en stund med lillan nu innan vi ska hem till syrran :) <3

Av Sannixen - 19 januari 2013 09:05

Hon vill så himla gärna krypa fram till sakerna :P Kan ju hoppas hon lär sig lika snabbt som Timmie gjorde, ca 4månader var han <3

Av Sannixen - 19 januari 2013 08:54

Lillan gungar lite medans jag äter frukost <3

Av Sannixen - 19 januari 2013 08:35

Nja vakna är vi iaf jag och lillan. Ska strax resa oss från sängen och gå ner och äta frukost. Har lite huvudvärk idag men hoppas den går över fort fort fort. Idag blir det en slappe dag, ska passa syrrans minsta ungar en stund också senare :) Funderar på att baka något haha fick lite dille på det efter igår. Ska baka mer den 1e och den 3e februari för då är Timmie hos sin pappa igen. Sen de sista kakorna kan man nog inte frysa in så dom måste jag baka någon dag innan. Men men det ska nog bli bra. Är iaf glad att vi beställde tårtan hade inte pallat pilla med det också, inte till 70-80 personer. Nej nu ska vi gå ner så Smell you later !!

Av Sannixen - 18 januari 2013 19:05

Ja jag är ju egentligen ingen bak människa :P mer än tårtor det älskar jag att pilla med. Men har bakat lite vanilj bullar nu ikväll. Måste nog baka fler dock :/ resten av kakorna blir en annan dag minsann :)

Av Sannixen - 18 januari 2013 14:04



Skulle ha tag i fler rosa muffinsformar eftersom dom inte säljer dom där jag köpte de andra för några veckor sedan :S Så körde in till Party land idag, tog typ 20min innan jag ens hittade en jävla parkering och så hade dom inga. Dom hade väl 5 olika muffinsformar där ^^ Sen skulle ja in på Lagerhouse men pallade inte leta parkering igen så körde till ÖB och köpte läsk istället. Har kollat lagerhouse hemsida men där har dom bara rosa i samma paket som andra färger men vill ju ha ca 100rosa till ^^ Blir lite väl dyrt att köpa massa av paket för att plocka ut de rosa. Men sjukt irriterande :( Så nu får det bli vanliga fula vita orkar inte leta mer.. Ska ju baka idag och nu tänker jag inte köra iväg igen iaf ..

Av Sannixen - 18 januari 2013 12:32


Varit och köpt en cykel till Timmie idag som han ska få när han fyller år :D Nu har han ju en fin liten trehjuling men den börjar han bli helt för stor för så nu får han en riktigt fin pojkcykel <3



 

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards