Livet som mamma

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Sannixen - 6 februari 2013 19:37

Har sån satans huvudvärk :/ Lillan sover <3 men Timmie kallar på mig konstant. Vet inte varför utan det är mest för han inte tänker sova. Han gör allt för slippa :P men jobbigt just när man har så himla ont i huvudet och vill sova nu nu nu när chansen finns.

Av Sannixen - 6 februari 2013 19:03

Fick sms av tjejen jag skulle bygga på naglarna hos imorgon. Hon ställde in. Typiskt , precis som inte denna dagen var tillräckligt skit ändå. Jag har tyvärr börjat bita på naglarna igen så däröfr ville jag bygga på dom så fort som möjligt så jag inte bet ner alla men men :( Denna dagen suger verkligen. Så nu går jag minsann och lägger mig. Hoppas morgondagen har något bättre att ge mig iaf.

Av Sannixen - 6 februari 2013 18:43

Timmie fick en glass för han var duktig medans jag la lillasyster för natten. Och så stod hans talrik kvar på bordet från middagen då han inte åt upp så lite spagetti och lite glass.. Mm vad gott ;) <3

Av Sannixen - 6 februari 2013 09:57

Lämnade Timmie på dagis för en timme sedan. Dom måste diskutera tiderna jag vill ha och massa sånt så dröjer säkert några veckor till. Känns som jag lär behöva hoppa av natten igen då de inte finns tid. Idag skulle jag in dit men har sån jäkla huvudvärk så hade ändå inte fått något gjort. Sen mötte jag upp en tjej och köpte en badstol till Linnea som hon kan ha om någon månad. Så hon och Timmie kan bada tsm :) <3 Och nu skulle jag in en snabb sväng på Emporia, hatar detta stället och skulle vara klar snabbt men dom öppnar ju inte förrän om 5min ^^ Ska snabbt in i två butiker sen hem till sambon och lillfisen <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards