Livet som mamma

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Sannixen - 20 februari 2013 22:52

Efter jag och Linnea hämtat Timmie på dagis körde vi hem till min mamma :) Hade frågat henne om vi skulle äta middag tsm idag, så det blev spagetti och köttfärssås. Åhh så himla gott är de. Stannade några timmar sen åkte vi hemåt. Sedan blev det tingeling och glass innan barnen skulle Nanna.

Och så kom älsklingen hem tidigt idag <3 Man blir verkligen över lycklig när man hör nyckeln vridas om och man vet att han är hemma <3 Så vi hann se nästan ett helt avsnitt av Walking dead haha lillan vaknade när de var ca 5min kvar.

Men men imorrn är det iaf Bvc som gäller annars inget sådär planerat :P

Av Sannixen - 20 februari 2013 14:25

Av Sannixen - 20 februari 2013 12:13

Åkte in på matten och fick då reda på att alla lärarna var lediga denna veckan ^^ kul kul. Men jag liksom rätt många till stannade iaf kvar och räknade. Jag lyckades klara av ett par av uppgifterna jag haft problem med så det var nice. Men det är ju för när jag sitter där kan jag koncentrera mig bättre än hemma och verkligen göra det jag ska. Sen åkte jag inom netto dom hade dockskåpsmöbler till super pris :) Och Linnea fick ju ett dockskåp i julklapp så jag köpte lite möbler till det :)

Av Sannixen - 20 februari 2013 08:30

Båda barnen har hållt mig vaken i natt. Timmie ropa flera ggr och det för han alltid efter han varit borta några dagar. Precis som han vill veta att man är där?! För han vill inget när man kommer in dit. Och lillan har sovit oroligt :/ Men nu när vi andra stigit upp sover hon som en stock ttpiskt nog. Och jag själv har haft massa tankar och inte kunnat somna sen när jag väl somnar har jag vaknat flera ggr i timmen :( Så idag är jag hängig och huvudvärk såklart ^^ Men måste in till matten vilket fall så jag får närvaro denna vecka. Hoppas jag orkar räkna en del också. Är snart på sidan 70 och räknar man med blandade uppgifter och sånt har jag kanske 20-25 sidor kvar. Dock är de en del jag behöver hjälp med nu där man ska använda den avancerade miniräknaren :/ har glömt hur man gör. Men ska leta upp mina gamla matte papper för där har jag skrivit lite iaf :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards