Livet som mamma

Alla inlägg under februari 2013

Av Sannixen - 22 februari 2013 17:43

Timmie fick både en liten påse med chips och en tom&jerry påse så han blev överlycklig :)

Av Sannixen - 22 februari 2013 17:35

Varit och lekt lite på lekplatsen i folkets park, var dock för kallt så stanna bara någon timme.

Av Sannixen - 22 februari 2013 13:00

Då verkar de bli ännu en dag med migrän :( Säkert bara för vi är lediga och prata om att hitta på något idag. Jag är så trött och har så ont i huvudet nu alltså, känns som jag ska svimma :( Och sambon har precis kommit till sitt möte så typ 1 1/2 timme tills han ens är hemma :( Fan detta är så sjukt jobbigt och får jag inte sova snart så kommer jag brista. Och ikväll är ju vår Fredagsmys kväll men de kan jag ju lova att de inte blir om jag har migrän för då kommer jag läggs mig så fort barnen lagt sig. Sen är söndag vår andra kväll sen får man vänta en vecka igen :(

Av Sannixen - 22 februari 2013 11:11

Av Sannixen - 22 februari 2013 09:10

Är på dåligt humör idag men orkar inte skriva varför. Men hoppas det blir bättre senare eftersom vi alla är lediga idag. Sambon ska bara in på möte en timme i eftermiddag :) Hoppas på att vi kan hitta på något kul efter det :)

Av Sannixen - 21 februari 2013 20:26

Tack mamma för du kom ikväll <3 Hade inga tabletter mot huvudet hemma så hon kom med massa olika haha :P Sen stanna hon så jag kunde bada och slappna av. åhh blev så mycket bättre med huvudet. Hon stanna även medans jag nattade Timmie. Dock vaknade han och ville ha macka och saft lite senare så det fick han och nu verkar han sova gott. Lillan sover också så ska försöka lägga henne i sängen nu :) håller tummarna att hon inte vaknar igen :P

Av Sannixen - 21 februari 2013 14:55



Fy fan säger jag bara vilken jäkla huvudvärk jag har :( Hade behövt sova nu nu nu !!! Försökte sova middag med barnen men så fort jag somna vakna lillan sen somna vi igen men då ville Timmie stiga upp så det var bara att resa mig igen. Lillan sover dock fortfarande men vi har varit uppe ca 2 timmar nu :P

Av Sannixen - 21 februari 2013 11:17

Vi har jagat varandra och kittlat varandra massvis nu så fick bli lite lugnare nu. Så tog fram målarsaker till Timmie :) Och så har vi alla fått målade nosar idag ;)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards