Livet som mamma

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Sannixen - 5 mars 2013 20:26

Sitter och tittar igenom lite inför imorgon. Ska dit och räkna lite på morgonen också innan provet som är kl 15. Men kära vänner snälla fråga INTE hur det gick, känner mig redan tillräckligt stressad inför att om jag kanske inte klarar det och så. Om jag vill prata om det så gör jag det :)

Av Sannixen - 5 mars 2013 16:07



Har ingen erfarenhet av Tommee Tippee alls faktiskt. Men frågade i affären om dom rekommendera Dr Brown eller Tommee Tippee. Så rekomendera dom denna eftersom den andra är mer inriktad på kolik. Jag hade Mam till Timmie sen byta jag till Dr Brown och var super nöjd med båda. Men ja ska bli kul att testa Tommee Tippee, dock var mitt första intryck nu när jag packa upp dom att flaskorna var lite väl tjocka och klumpiga. Men man vänjer sig kanske :P Tänkte jag skulle inviga den ikväll och se om lillan gillar den bättre :) Hoppas att denna duger för lilla damen eftersom Mam verkligen inte gör det <3


 

Av Sannixen - 5 mars 2013 15:00



Sambon, jag & Linnea åkte och stor handla medans Timmie var på dagis :) Skönt att ha det gjort. Sen köpte vi mat med oss hem och åt innan vi packade upp allt. Och sen var det ju dax att hämta hem min prins <3 Nu kollar vi på Tingeling och leker lite. Snart ska jag fixa lite mat till honom :)



 

Av Sannixen - 5 mars 2013 08:13

Timmie har börjat dricks te <3

Av Sannixen - 5 mars 2013 07:34



Visade toalett/pott presenterna för Timmie igår och berätta att när man då kissar eller bajsar på toaletten eller pottan får man ta en present där :P Sen när jag var och kissade så sa han till mig att nu kan du ta en present där mamma :P <3

Av Sannixen - 5 mars 2013 07:29



Hahahaha Linnea är för söt. Nu har hon råkat rulla över från mage till rygg ett par ggr och lika förvånad blir hon varenda gång hahaha <3 Så jäkla söt. Hon har ju rullat från rygg till mage sedan hon var typ 2 ½ månad ca. Kul om hon lär sig andra hållet nu :)


Här ligger hon helt förvånad över vad som precis hände :P hahaha <3


 

Av Sannixen - 5 mars 2013 06:55

Linnea har börjat vakna kl 04 varenda natt eller ja hon sover men hon börjar fisa och rulla rundor och sover jätte oroligt. Sen fortsätter det hela resten av natten till halv sju då hon börjat vakna. Jag är helt död och känner att jag kommer få migrän idag :( Jag kommer inte klara det om de fortsätter, kommer ligga med huvudvärk alltid. Men vet inte vad det är som gör det? Om det är gaserna i magen, men varför bara på natten? Får väl fråga BVC nästa gång.

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards