Livet som mamma

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Sannixen - 7 mars 2013 22:38

Någon som spelar walking dead ? Fy för vad läskigt det är alltså. Tog med mig ipaden upp ikväll för spela lite men ja kisses blev lite halvrädd :P Spelade rätt länge så nu fick jag lägga den ifrån mig. Det spelet är så sjukt bra. Synd bara det bara är 5 episoder men varje episod tar väldigt lång tid att spela igenom :) Sjukt bra spel för er som gillar zombies och så ;) Dock kostar spelet , första episoden gratis sen resten 20kr :)

Av Sannixen - 7 mars 2013 18:58



Som jag skrivit förut så letar jag ny bil :) Hittat en nu som vi väntar lite svar ang och sådär. Han är på semester och kommer hem till helgen. Så ja vi får se. Ser som sagt fin ut på bild. Imorgon om min pappa får en lucka ska vi åka och titta på en likadan mest för jag ska se hur den ser ut i verkligheten :) Ang storlek o.s.v

Av Sannixen - 7 mars 2013 17:12




Lillan imorse medans vi åt frukost <3



Sen lekte hon lite på golvet <3 

 



Nu fram emot kvällen : Fick testa gröt med mango sylt till för första gången <3

 

Av Sannixen - 7 mars 2013 17:05

Idag har inte hänt allt för mycket. Imorse efter Timmie åkt till dagis åkte vi till BVC med lillan. Massvis med små bebisar där idag :) kan knappt förstå att hon varit så liten tiden går jätte fort. Pratade lite med vår barnmorska innan vi åkte därifrån vilket känns jätte bra :) Sen åkte vi hem och åt pannkakor innan sambon åkte till jobb och jag körde lite ärende med Linnea. Hämtade sedan Timmie så har vi myst i soffan med frukt och saft och kollat på massa film :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards