Livet som mamma

Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Sannixen - 18 mars 2013 19:08



hehe snäckan har fått tag i storebrors lamm som hon nu ligger och tuggar på :P Kan nog vara skönt mot tandköttet.


 

 


Haha busunge <3


Av Sannixen - 18 mars 2013 18:59



Min fina fästman ringde för en stund sedan och sa att han kommer jobba heeeeela söndagen den 24 bara för kunna vara ledig på min födelsedag den 25 <3 Hur underbar är inte han ?! <3 Älskar dig babe !

Av Sannixen - 18 mars 2013 17:17



Usch imorgon är det dax :( Stackars lilla flicka <3 Jag mår så dåligt för hennes skull. Känner mig som världens sämsta mamma som låter dom sticka henne. Men ja sån tur är går det över snabbt iaf <3 Hoppas att det är lika ok med henne denna gången. Sist var hon ju ledsen ett tag på kvällen har jag för mig.


 

Av Sannixen - 18 mars 2013 14:20



Om en vecka fyller jag år :) Dock ska jag inte göra något den dagen. För mig spelar inte min egna dag så mycket roll utan nu är de mest barnens födelsedagar som gör de. Men i början av april blir det kalas iaf för både mig och Timmie men inriktat mest på Timmie såklart :) Så får börja planera lite nu känner jag. Det är så sjukt svårt att välja mat till kalas. När man ändå kommer vara kanske 25 per eller så då kan man inte ha massa som ska vara i ugnen och sådär då blir de aldrig klart känns de som. Sen sambon tyckte kallskuret men de ska mina syster döttrar ha sen i Maj så vill inte ha samma :P Så ja nu får jag fundera vidare :) Några förslag?

Av Sannixen - 18 mars 2013 11:46

Har börjat med kapitel två då jag är klar med ettan, verkligen skönt att ha kommit en bit på vägen :) Men jisses de första sidorna på kapitel två gjorde mig riktigt deppig då dom var sjukt svåra. Men nu några sidor fram klarar jag allt galant igen så nu känner jag bytt hopp. Jag ska INTE ge upp utan nu gäller det ;)

Av Sannixen - 18 mars 2013 09:19

Sessan leker med påsen medans vi äter frukost :) Varit vakna ett par ggr innan idag men känner mig relativt utvilad. Snart ska sambon iväg och då ska jag passa på att räkna matte hemma. Orkar inte ta mig in till klassrummet idag.

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards