Livet som mamma

Alla inlägg den 27 mars 2013

Av Sannixen - 27 mars 2013 17:29

Vi har precis pusslat en stund medans vi väntar på att kakorna i ugnen ska bli klara :) Testar en ny kaka idag faktiskt så hoppas den blir god. Ska frysa in den sen ta fram den dagen innan och lägga i fyllningen :)

Av Sannixen - 27 mars 2013 13:57



Mimmi kom en stund innan och hälsade på :) Och hade god fika med sig.  Timmie va över lycklig och skulle visa allt för henne och massa busande. Väldigt trevlig stund iaf. Snart kommer en kvinna som ska köpa Timmies gamla golvpussel skönt att jag blev av med det. Tar ju sådan himla plats allt som inte används. När hon varit här blir det att laga mat, idag blir det lax med potatis, ärtor och hollandesås. Och resten av eftermiddagen och kvällen blir de massa mys <3

Av Sannixen - 27 mars 2013 10:59

  

Ja jag skrev ju aldrig om min födelsedag för den blev rätt vanlig :P Älsklingen hade planerat att vi skulle på resturang och sen eventuellt bowla. Men så var Linnea så himla ledsen eftersom hon är förskyld så blev att vi istället köpte hem mat och mös hemma. Sen på vkällen blev det filmmys med jordgubbar <3 Pratade om ifall vi skulle gå på bio till helgen istället och mysa :) Dock vet jag inte vad hemligheterna var som han var iväg på för några dagar sedan :S Då han fortfarande inte vill säga. Det enda jag vet är att han var i danmark eller helsingborg :O Men är de en present eller är de bara att han "låtsas" fattar inte :P Men men fick iaf jätte fina blommor av honom , mamma, pappa och Wanja med familj :)



Från darling <3


Från Mamma



Från Pappa & Wanja med familj

 




Tack för defina blommorna :) Och tack till alla er andra som gratulera mig på min dag :)

Av Sannixen - 27 mars 2013 08:40

Målar lite med målarfärg med barnen :) Och gör lite avtryck på både Linnea och Timmies händer :)

Av Sannixen - 27 mars 2013 07:11

Vaknat hundra ggr under natten som vanligt. Synd om vår förskylda sessa <3 Och själv har jag drömt massa jag önskar att jag inte gjorde :( Känner mig deprimerad idag :( Jävla drömmar hatar att man inte kan styrs dom.

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards