Livet som mamma

Alla inlägg den 29 mars 2013

Av Sannixen - 29 mars 2013 22:55



Idag hade dom en deal betala 250 handla för 500 så jag köpte såna. Bara det att sen när jag går in och ska beställa lite så är ALLT jag klickade på slutsålt ^^ Har snart tittat igenom varenda kategori och även sökt på saker jag var intresserad av men allt är slutsålt. Suttit i två timmar nu och NU ger jag upp ^^ Har mejlat letsdeal så hoppas jag kan få pengarna tillbaka, kan jag lika bra handla något annat liksom. Dealen går ut början av Maj men känns inte som de är lönt att hoppas och tro att sakerna kommer in innan dess heller :/ och väntar man för länge för mejla dom får man pengarna i tillgodo istället och de vill man ju inte. Menmen får hoppas att man kan få pengarna nu iaf, bara några timmar sedan jag köpte dealen.

Av Sannixen - 29 mars 2013 22:29




Idag åkte jag och loppan hem till min mormor och hälsade på :) Stannade några timmar men lillpluttan var super trött så åkte hemåt. Och när jag kom hem hade sambon fått ledigt idag *wiiie* Dock la vi oss och sov ett tag. Linnea var inte så villig till det ändå så sluta med att sambon var gullig och tog henne så jag kunde få sova lite :) Tack babe <3 Sen blev det pizza till middag, hundra år sedan sist. Och jordgubbar till serierna på kvällen. Så har varit en mysig dag :) Imorgon ska vi åka och tvätta våra bilar och sen ska jag försöka räkna lite matte då det är ett av anledningarna till att jag mår skit just nu.

Av Sannixen - 29 mars 2013 22:27



Sorry för dålig uppdatering men är nere i en svaka just nu :/ Har varit några dagar och vet inte när det kommer gå över. Mår inte så bra. Men försöker ändå att uppdatera någerlunda varje dag. Hoppas ni står ut tills detta gått över igen :)




Av Sannixen - 29 mars 2013 08:03

Dom har ju just nu ta 3 betala för 2. Och jag som egentligen inte skulle shoppa mer till barnen just nu. Nya månaden har ju inte ens börjat :P men men kunde inte hålla mig ;)

Av Sannixen - 29 mars 2013 06:39

Linnea har typ vaknat ca 2 ggr i timmen hela natten :( och inte på det vanliga sättet utan ledsen. Tror hon har ont i magen men inte helt säkert :/ Men nu när hon är förskyld så vill hon inte äta gröt eller så. Aja jag mår skit iaf. Är så trött så jag känner att jag inte har några krafter kvar, ont i huvudet och ögonen svider :( Åhh hade kunnat göra mycket bara för att få sova några timmar.

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards