Livet som mamma

Alla inlägg den 3 april 2013

Av Sannixen - 3 april 2013 20:01

Idag gick vi ut redan halv sex :) Linnea somnade så fort jag la henne i vagnen och sov hela rundan dock vaknade hon väl hemma och är nu jätte pigg :/ trodde hon skulle somna igen som igår men ikke. Dock hade hon nog somnat om Timmie inte legat och kallat på mig högre och högre ^^ men men promenaden var nice iaf. Stannade till och mata ankorna :) men var ute i två timmar. Snacka om att man är trött när man kommer hem hade kunnat somna vilken sekund som helst haha önskar Linnea kände samma :P

Av Sannixen - 3 april 2013 15:51

Linnea backar sakta ut från rummet när jag och Timmie sjunger och tror vi inte ser henne ;) hon vill ju inte vara oartig <3 ;)

Av Sannixen - 3 april 2013 14:40



Åkte till matten imorse. Nu är jag klar med kapitel två så nu ska jag gå igenom det en gång till och sedan göra provet den 17e april :) Är dock väldigt orolig för provet men men lika bra att ta tjuren i hornen. Sen hem och lunchade med sambon. Iväg en snabbis till maxi sen hämtade jag upp Timmie på dagis :) Nu håller jag på med maten och skriva matlista ska börja med lchf nästa vecka tänkte jag och se om det funkar för mig. Dock tycker jag det är svårt att skriva en matlista på hur jag ska äta men jag kommer väl in i det tillslut :) Ikväll blir det promenad igen iaf, känner mig lite små seg men ska bli skönt att komma ut och gå sen :D

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards