Livet som mamma

Alla inlägg den 4 april 2013

Av Sannixen - 4 april 2013 20:34

Undertiden som Timmie är på dagis imorgon så ska jag baka tårtorna och göra klart de sista kakorna. Ska försöka hinna städa lite också. Sambon ska ta in det andra bordet och torka av det så att jag kan duka sedan på kvällen eller på lördag får se hur jag känner. Sen får man väl dammsuga en sista gång på lördag innan kalaset :)

Av Sannixen - 4 april 2013 20:25

Har känt mig rätt seg idag så har inte orkat skriva :) Åt lunch med sambon innan han åkte till jobbet. Linnea som middag jätte länge idag vilket är ovanligt men bara för jag också la mig kunde jag inte somna fast att jag var super trött :/ drygt. Sen fick jag väcka henne för att kunna köra och hämta Timmie då blev hon inte glad :P men somnade snabbt igen.

Vi gick ut på promenad redan vid 5 idag men eftersom Timmie inte hade sovit på dagis så var han inte jätte rolig. Så först var vi ca 10-15 minuter sena till mötesplatsen och ja sen massa grejor under hela rundan. Men men väl hemma var han hur go som helst <3 så somnade han nu för en stund sedan och nu har Linnea somnat på mig vilket var länge sedan sååå mysigt <3



Grattis till Elvira som fick världens bästa födelsedagspresent idag. En lillebror <3

Av Sannixen - 4 april 2013 12:06

Upp med barnen runt kl 7. Sen till frisören med Timmie lite efter åtta :) Han är så duktig min lilla prins. Efter det åkte jag och lämnade honom på dagis sen hem och hämtade upp sambon och lillan. Till maxi och handlade inför kalaset på lördag. Sen hem och gav lillan gröt och nu leker hon medans jag städar lite och sambon är och handlar lite också inför kalaset som var slut på maxi. Så vi har hunnit med rätt mycket idag :) gutt gutt:)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards