Livet som mamma

Alla inlägg den 9 april 2013

Av Sannixen - 9 april 2013 21:57

Var ute med barnen innan jag skulle iväg på föräldramötet idag :) Linnea somnade gott i vagnen så jag kunde leka lite med Timmie <3

Av Sannixen - 9 april 2013 21:55

Nu har Timmie varit i farten igen ;)

Av Sannixen - 9 april 2013 21:46

Middagen blev samma som lunchen idag faktiskt och måste säga att idag har jag knappt känt mig hungrig :) Dock har jag inte druckit så mycket vatten som man ska men men får ta igen de imorrn ;) har heller inte blivit någon promenad idag vilket känns tråkigt men skulle på föräldramöte så då fick jag skippa promenaden idag. Mamma passade barnen undertiden :)


Imorgon är det matte som gäller eftersom nästa onsdag ska jag testa göra prov. Skit nervös då detta kapitlet är jätte svårt men lika bra att ta tjuren i hornen ;)


Velar lite fram och tillbaka om detta med lchf faktiskt. Jag undrar om alla kilona kommer ifatt när man väl börjar äta normalt igen. Har börjat fundera på art skippa detta och äta som vanligt men kanske tänka till lite som att inte ta en extra potatis och sådant. Åhh beslutsångest verkligen alltså :/ kommer ju sakna potatis som in i och även oboy :(

Av Sannixen - 9 april 2013 15:11



Såg att tvins säljer något som heter The FIRM Express&trade; med massa skivor så man kan träna hemma framför tvn. Fungerar det verkligen? Om man nu tar sig i kragen och gör detta hemma fullt ut. Tror ni det funkar? Eftersom jag just nu inte har tid att gå till något gym måste jag försöka med allt annat känns det som.



Håller ju på med LCHF just nu och ja maten smakar ju helt okej men undrar om jag kommer gå ner något? Ger det någon dag till sen får vi se. Känner mig seg, trött, borta, huvudvärk och hungrig :( Men dom säger att det bara är de första dagarna så får hoppas på det. Ska börja skriva upp mått och så, så får vi se om det blir någon skillnad.


men men nu ska jag mysa lite med mina små hjärtan <3

Av Sannixen - 9 april 2013 11:55

Egengjorda nötfärsburgare med egengjord dressing och coleslaw. Skit gott kan jag lova :)

Av Sannixen - 9 april 2013 10:49

Av Sannixen - 9 april 2013 08:31

Huvudvärk som fan, skit hungrig och har inte märkt något på vågen mer än +1:O detta var inte kul. Men ja jag ger de någon dag till sen skiter jag i det om. Jag visste man skulle må dåligt de första 2-3 dagarna men att gå upp ett kilo? Dock brukar jag pendla upp och ner mellan 3 kilo så kan ju vara det också.

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards